Mamma mjaua Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 til termin. begynner å glede meg veldig til å se babyen. flere? dette er mitt første barn, så vet ikke hvordan den morskjærligheten er, men gleder meg veldig til å kjenne den. den virker så utrolig sterk, så nåå bare gleder jeg meg utrolig mye =)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har 8uker igjen og føler det begynner å nærme seg veldig! Satt og så på jordmødrene i sta så tårene trilla! Jeg gleder meg sånn til å få se han Det er helt spesielt å føde og den tida etterpå med den nye babyen, helt i min egen verden Måtte tida går fort fremover nå!
Mamma mjaua Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 ja, jeg så også den. klarte heller ikke å holde på tårene:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jenta mi på 7år ble helt brydd av at jeg gråt. Men det er bare fordi den følelsen av å føde og få den nyfødte opp til seg rett etterpå er så innmari vakker og spesiell.
m*78 Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Har 4 uker igjen jeg nå. Synes tiden har gått sakte før, men nå mot slutten går det plutselig kjempefort. Gleder meg også veldig til fødselen og til å få "bitte-liten" i armene mine for første gang :-) Har 2 barn fra før, å det eneste som bekymrer meg er hvordan de kommer til å ta det, å få et nytt søsken. Eldstemann gleder seg, men han slet veldig med sjalusi sist han ble storebror... Mens lille-pia er inne i en periode hvor hun hele tiden sier "det er min", altså ikke helt villig til å dele. Min mamma! roper hun ut, når storebror koser for mye :-) Får håpe hun tar til seg babyen, å bare sier "min baby!", isteden for å bli sjalu på at hun må dele mamma med en til. Men gleder meg uansett masse til å få treffe den lille i magen. Å til å bli i bedre form igjen, å orke å gjøre ting sammen med de andre barna igjen! En utrolig spennende tid, å gå slik å vente og glede seg nå mot slutten :-)
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 ååå, jeg er også kjempe spennt, og gleder meg så ufattelig masse til å få lillegull i armene mine!!! :) Har termin om 5 dager, men tror jeg går over. Er igrunn i fin form, så koser meg med magen, og tar dagene som de kommer. Føler nok morskjærlighet nå, men det blir sikkert helt annerledes når nurket har kommet, ååå, tenk! Snart er jeg mamma! *'sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå