Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til termin. begynner å glede meg veldig til å se babyen. flere?:D dette er mitt første barn, så vet ikke hvordan den morskjærligheten er, men gleder meg veldig til å kjenne den. den virker så utrolig sterk, så nåå bare gleder jeg meg utrolig mye =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 8uker igjen og føler det begynner å nærme seg veldig!

Satt og så på jordmødrene i sta så tårene trilla! Jeg gleder meg sånn til å få se han :) Det er helt spesielt å føde og den tida etterpå med den nye babyen, helt i min egen verden :D Måtte tida går fort fremover nå!

Skrevet

ja, jeg så også den. klarte heller ikke å holde på tårene:)

Skrevet

Jenta mi på 7år ble helt brydd av at jeg gråt.

Men det er bare fordi den følelsen av å føde og få den nyfødte opp til seg rett etterpå er så innmari vakker og spesiell.

Skrevet

Har 4 uker igjen jeg nå. Synes tiden har gått sakte før, men nå mot slutten går det plutselig kjempefort. Gleder meg også veldig til fødselen og til å få "bitte-liten" i armene mine for første gang :-)

Har 2 barn fra før, å det eneste som bekymrer meg er hvordan de kommer til å ta det, å få et nytt søsken. Eldstemann gleder seg, men han slet veldig med sjalusi sist han ble storebror... Mens lille-pia er inne i en periode hvor hun hele tiden sier "det er min", altså ikke helt villig til å dele. Min mamma! roper hun ut, når storebror koser for mye :-) Får håpe hun tar til seg babyen, å bare sier "min baby!", isteden for å bli sjalu på at hun må dele mamma med en til.

Men gleder meg uansett masse til å få treffe den lille i magen. Å til å bli i bedre form igjen, å orke å gjøre ting sammen med de andre barna igjen!

En utrolig spennende tid, å gå slik å vente og glede seg nå mot slutten :-)

Skrevet

ååå, jeg er også kjempe spennt, og gleder meg så ufattelig masse til å få lillegull i armene mine!!! :) :) Har termin om 5 dager, men tror jeg går over. Er igrunn i fin form, så koser meg med magen, og tar dagene som de kommer. :) Føler nok morskjærlighet nå, men det blir sikkert helt annerledes når nurket har kommet, ååå, tenk! Snart er jeg mamma! ;)*'sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...