Gå til innhold

Bare et lite tips til dere som gir mme til babyer under 3 mnd:)


willen sie eine ku zu milchen?

Anbefalte innlegg

Emil er 2 mnd og jeg har begynt å gi han flaskestr 3 i adventserien.. den er jo egentlig for barn som er over 3 mnd, men min erfaring er at emil drikker mere fra denne da han ikke må jobbe så mye for å få i seg melken..

 

Når han brukte str 2 brukte han ca 20 min til en halv time på å få i seg 120(135) og min erfaring er at han ikke drakk så mye som ønsket grunnet at melken ble kald og han "gadd" ikke drikke mere pga det "harde" arbeidet med å få ut melken av tuten.. Etter at vi gikk over til nr 3 drikker han 150 og det er unnagjort på null komma nix:) Regner med det er fordi han ikke må jobbe så mye under måltidet samt at melken dermed ikke blir kald! Men dette er jo bare min erfaring, men tenkte å tipse dere om min erfaring om deres erfaring også er at det ofte går mye melk til spille..

 

Resultatet av dette er at han har gått fra å spise annenhver time til at det nå kan gå alt fra minimum 3.5 til max 4.5 timer mellom hvert måltid- herlig:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det samme merka vi på vår gutt for ei stund siden.. bruker dr. browns sine da.. men synes fortsatt at han drikker saaakte... men har hull størrelse 2.. som er størst tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...