Gå til innhold

Noen som har erfaring med "Nøstebarn" sine produkter?


mamma til blå -08 og rosa -11

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å finne ullundertøy til baby i butikken, så lurte på å bare bestille på nettet..Noen som har bestilt fra nøstebarn? Er de veldig dyre i forhold til andre butikker? Leter også etter ammeinnlegg i ull, og har ikke funnet det heller i butikk, men så at de hadde dette også på nettsida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøstebarn er supert... fikk en pakke fra dem i går med lammeskinn, ullinnlegg, som var veldig deilige og myke.. og har kjøpt endel garn til både jakke, lue, kjole og dette deilige mor signes teppe.

Ullundertøyet har jeg ikke bestilt enda, men tror nok dette er like bra som resten derfra. Litt dyrere er det kanskje, men kvaliteten er deretter. Ellers har jeg kjøpt ullundertøy bla. på cubus til forrige barn og det var helt greit..

Ullinnlegg har de på apotek også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som skryter seg ihjel av nattdraktene med fot på, så det har jeg bestilt selv, i tillegg til en grønnstripete ullbody og en grønn sparkebukse, rask levering - men litt dyrt hvis man skal kjøpe mange plagg. Liker godt å ha tilgang på klær som ikke nødvendigvis er rosa eller lysblå. Venninnene mine sier at Sparkjøp er et veldig godt alternativ når det gjelder ullundertøy, så jeg tenkte meg en tur dit. KJennes litt absurt å se på ulltøy i varmen, men veldig kos å finne barnetøy. Gleder meg til å bli mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom cubus i dag og fant et par ullbodyer, men måtte spørre etter dem og følte de kikket litt rart nå når det er 25 grader ute :) ullinnlegg fant jeg på apoteket, så takk for gode tips...! Har kikket på de pysjamasene de har, de ser jo bare deilige ut.. så mulig at det blir en slik en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom de fleste av merkene ang ullundertøy til barn. Etter en del prøving og feiling, har jeg landet på Janus-ull som jeg kjøper på Obs!, evt Iris. God kavlitet som varer lenge etter mange vask, samtidig som de er myke og varme. Har også prøvd de stripete ulltrøyene fra Nøstebarn, og de var gode de, men de krymper når man vasker dem på ullprogram i maskin! (i allefall har de gjort det til meg). De er veldig dyre i forhold til Janus og Iris, og synes det er den samme kvaliteten. Har brukt Nøstebarn sine ullpysjer i ullfrotte med fot, og de er ok. Men jeg synes de er litt harde, samt at de i allefall på mine barn har vært veldig åpne i halsen. Sikkel, nattammesøl ol gjør at den bare halsen og brystpartiet blir kaldt og vått. Denne gangen har jeg derfor kjøpt ullpysj fra Englebarn (link her på siden). Fikk den i posten i dag, og den virka vel så god. Fikk også en nyfødtlue i ullfleece som bare var helt fantastisk myk!

 

Lykke til med innkjøpene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...