Gå til innhold

hvor mange dager igjenn 30 juli??

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 lange dager.. håper virkelig lillegutt har tenkt seg ut snart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 dager igjen og oppkjøring på torsdag...hm...Klarer jo ikke å tenke på noe annet enn at babyen skal komme ut jo:)

Like greit:) så slipper jeg å være nervevrak!

Skrevet

5 dager! :) Har det meste iorden nå, venter spennt, men har fortsatt stor tro på at det blir overtid... Koser meg med magen da! :)

Skrevet

13

Skrevet

1 til mensttermin,2 til egen termin,4 til UL termin.Men kommer nok uansett til å gå på overtid her..har liksom ingen tegn på fødsel..

Skrevet

13 dager til termin, max 27 dager igjen hvis jeg må bli satt igang! magen er ikke sunket ned, så ser ikke ut til at det skjer noe her med det første! hang in there girls:)

Skrevet

Er 4 dager på overtid jeg.. Skal på kontroll på ullevål i dag så da får vi se hva som skjer. Spennende :)

Skrevet

7 lange dager... skal på sykehuset å ta modningsakupunktur for 3 gang idag, så håper noe skjer!!er så stressa med tanke på besøk vi skal få 4 dager etter termin!! årh.. om hun bare kunne komme....

Skrevet

0 dager igjen idag!

Skrevet

6 dager på overtid. Men nå har jeg hatt rier siden halv fire i natt, krysse fingrene på at nå er det hele igang. Endelig skal jeg få se den lille gutten :)

Skrevet

45 dager til termin.... men holder han seg der en uke til er jeg fornøyd:)

Skrevet

jeg har 41 kjempeeelaaange dager igjen..:(

jeg vil ha babyen hos meg nå.... jeg gleder meg såååå sinnsykt mye.. og gruer meg litt også.. :(... hehe =)

Skrevet

9 dager

Skrevet

31 dager igjen i dag!

Men hun kan baaare bli der, jeg har en konsert om 20 dager jeg har tenkt til å få med meg. :)

Men jeg sover faktisk om natten igjen og i natt var jeg ikke oppe for å tisse engang! Deilig!

Skrevet

14 dager igjen :)

Skrevet

1 dag igjen. Men vedder på at d blir lange dager på overtid...

Skrevet

I dag 30 juli har jeg 30 dager igjen:)

Skrevet

Jeg har 33 dager igjen i dag!!!

Skrevet

0 dager igjen! Termin! Men hva hjelper vel det... Sitter her like godt.

Skrevet

24 dager:)babyen sitter i seteleie,vurdering om snuing i morgen ellers blir det planlagt ks.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...