Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hei igjen. Helt fra starten av svangerskapet (I allefall uke 10-12) og det hender fortsatt, får jeg stikkinger i skjeden. Det kjennes ut som om det sitter lenger "ned" enn der livmora er... Sånn ca midt i skjeden. Noen fler som har opplevd dette? Det er ikke vondt eller noe. Men bare litt ubehagelig. Kjennes nesten uten som noen sitter med en bitteliten nål og stikker. O_o
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 det er mulig du har bekkenløsnings smerter.. Hør med legen din. Det finnes et punt foran og 2 punkter bak man merker det på, som regel bare et punkt man får vondt i.. Det finnes flere måter å trene opp muskulaturen rundt bekkenet på slik at smertene blir delvis dempet. Akkupunktur er veldig effektivt også. Nå som det er sommer hjelper det også å svømme en god del..
saltogpepper Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har også hatt sånne stikninger . Har tenkt at det er ting som strekker seg der nede men har lurt litt på hvorfor det er nede i underlivet og ikke litt høyere opp i magen. Men tror ikke det er noe å bekymre seg over - har sett det er flere som har dette her inne. Så lenge det ikke er sterke smerter tror jeg alle mulige sånne små "ubehag" er normalt og helt ufarlig.
blizzy Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hei, tror ikke det du snakker om er bekkenløsningssmerter, men heller noe ubehag i forbindelse med økt blodtilstrømning og endring i vev i området. Jeg har selv slike "smerter" av og til, men hos meg er det akkurat som nålen ikke er så spiss... Lykke til videre!
GreitÅVæreAnonym Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg får voldsomme kramper/stikninger i skjede og analen(;-)) til tider.. Gjør veeeeldig vondt.. Har hatt det uten å vært gravid også, men nå har det vært ekstremt. Går ut i fra det ikke er noe farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå