Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 - Han fortalte i bhg at jeg var gravid før vi visste det selv... (må nevnes at et annet barn i bhg har en gravid mamma som det var snakk om i bhg.) - Han fortalte en dag at gudfar kommer snart på besøk. Han kom en halv time etterpå. Ingen av oss visste han skulle komme.... - Pappaen sykla ritt. Sønnen vår fortalte gudmor at pappa detter. Og forklarte rundt dette, men ho fulgte visst ikke helt med på forklaringa... Mens vi kjørte til mål sa han, "Pappa er syk." Litt senere fikk vi vite at han måtte avlyse 2 mil før mål... Han hadde blitt så svimmel og stoppet for å drikke da han datt i grøfta. ikke noe farlig, bare tippa over liksom.... Fikk bare en liten skramme... Jeg har egentlig vanskelig for å tro på det overnaturlige, men dette er så pussig...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Kan godt hende. Vi undrer selv på om vår er synsk. Har hatt flere merkelige opplevelser, jeg har skrevet det her før. Her er noen av dem: - Han sa en dag pluttselig at vi må besøke bestefar for han reiser snart. Vi visste at han var syk og lagt inn, men det visste ikke sønnen vår. Vi rakk aldri besøke ham en siste gang, for vi tok det ikke alvorlig fordi det sto ikke kristisk til. Han døde den natten. - Da katten vår forsvant, og jeg gråt, sa han: ikke gråt mamma, han kommer hjem snart, han har bare gått seg litt bort. Katta kom hjem neste dag, og hadde da vært vekk i 3 dager. - Han har mange ganger sagt at folk skal komme på besøk, og like etter kommer de. - Han sa til oldermoren sin at han så en mann inne på soverommet hennes, så han nektet å gå dit. En gammel mann. Oldefar døde lenge før han ble født, og han vet ingenting om ham. - Det nytter ikke forsøke lure ham. Han vet hva vi gjør, selv om vi sier vi gjør noe annet. Er mer jeg ikke husker akkurat nå, men vi er ganske sikre hele familien. Han sier mye snedig. Vi har synske i slekta på mannen min sin side fra før vi da.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Mange barn, om ikke alle, kan se og ane ting voksene ikke gjør. Det er viktig at dere ikke sier til dem når de 'ser' noe el lignende at nå tuller du, og lign. Derfor de fleste mister evnene sine,for vi blir alle formet av samfunnet og lærer at slikt ikke finnes. Men det finnes nok:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Spennende: ) Har tro på at barn er mer åpne for ting rundt oss, som de fleste av oss voksne ikke senser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå