moota m storebror&lillebror Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Eller tar dere vare på dem år etter år? Jeg kaster ikke mine solkremer etter bare 1 sesong i alle fall. Med de fantastiske somrene vi har her går det ikke så masse solkrem heller i løpet av en vår/sommer.
blond Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Kaster dem ikke, med mindre kvaliteten er forringet eller det er lite igjen. Kjøper ikke mer solkrem enn vi bruker, stort sett.
lillebror er " forsinket" Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Bruker saa mye at de varer ikke saa lenge:-)))) Man skal vel kaste dem etter en sesong. Naar de blir liggende blir de gammle, og da virker de ikke som de skal. Det kan jo vere falsk trygghet!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Er som regel ikke igjen masse i "tuben" da sommeren er slutt.. Så det lille som er igjen, kaster jeg. Kjøper til påske som regel.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg kaster dem ikke. Men har kjøpt meg en ny til barna i år siden det ble så masse sol, så jeg vet at den virker som den skal. Så bruker jeg den andre til de dager da det er overskyet eller skal bare være ute en liten stund. I tilfelle de blir halvert i styrke, eller minsker i styrke som noen sier. Men de dagene som er sånn som nå, hvor de har gått i truse hele dagen, har vi brukt årets innkjøpte solkrem, med faktor 30.
**¤¤** Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Kaster de hvis jeg husker ellers så pleier de og stå på badet til neste sommer, og da kaster jeg de og kjøper en ny. Det har blitt anbefalt at solkremen kun varer bare i ett år og etter det skal det ikke brukes.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Det står jo holdbarhetsdato på dem, da, og jeg har også hørt at hvid du har dem i kjøleskapet så bevares de bedre - men det kan hende det er en myte.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Bruker dem året etter, gitt. Har aldri opplevd å bli solbrent. De årene jeg har hatt baby har jeg kjøpt ny til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå