Asobi Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har en datter som er prikk lik sin far og likner nesten ikke på meg, Buhu. Venter jente nummer to og lurer veldig på om kanskje denne jena får flere av mine trekk og farger. Faren har brunt hår og brune øyne. Jeg er typisk rødblond, blå øyne og fregner. Når det er sagt så er det uansett veldig koselig at barna likner på faren da;)
Trulte76 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Som babyer var de ganske like. kun øynene som var ulike. Noen bilder greier jeg knapt å skille de. Men ho eldste er en del lik pappan sin. Så de er ikke så like nå lengre. Hun minste hun er ganske lik meg, og har ingenting av sin pappa. Men de har samme munnpartiet og lyhåret begge to da. Noen har kommentert hvor like de er, men jeg synes ikke det da. Eldste er vel en blanding av meg og pappan, så de har jo noe likeheter de to søstrene. Men jeg synes ikke de ligner så mye på hverandre nei. Men på oppførsel er de som natt og dag.
Asobi Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Ja, personligheten og oppførsel er også veldig spennende å se. Min søster og jeg er også som natt og dag;)
litenogtjukk Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hei snuppe 03.08.08 Jeg har 3 som er like, samtidig veldig ulike på hverandre, men datteren min klarer ingen å ta feil av, hun er visst som snytt ut av nesa på meg, mens den ene gutten vår er veldig lik faren nå og den lille var veldig lik mannen min når han var liten. Så alle ser at de har den samme mor og far, så her har det ikke vært noen postmann innom for å si det sånn. HiHi
Pusur_mor Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Min eldste er veldig ulik de andre. De to eldste hadde samme vikarlærer på skola en høst, og det var først da han traff på meg og guttene på en julekonsert, at han i oppdaget at de var brødre. Jeg hadde truffet ham flere ganger på skola, og da han så oss spurte han om begge var med meg. Ja svarte jeg for eldstemann var med i korpset som hadde konsert. Han tenkte seg litt om, så lyste han opp å sa, ja selfølgelig. De har jo samme etternavn. Hihi. Alle mine er totalt ulike. Nr 2 og 3 er mest lik. Minsten er som snytt ut av nesen på faren, bortsett fra munnen. Alle har samme far.
Fire småtroll Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har ganske mørke brunt hår, mannen er mørk blond. Alle tre ungene har helt lyst hår, og alle har veldig blåe øyne (de blir stadig kommentert), men ellers er de veldig ulike. Tror de har tatt det beste fra oss begge foreldrene, for de er egentlig ikke så like på noen av oss, men er selvfølgelig verdens nydeligste ;-) Eldste har tykt stritt hår, mellomste og minste har krøllete "englehår". Eldste er høy og tynn, de to yngste korte og litt butte. Eldste er rolig, omsorgsfull og forsiktig. Mellomste er en skikkelig skøyer, høyt og lavt, uredd og skikkelig temperament. Yngste er rolig og bedagelig, men veldig bestemt. Lurer på hvordan nr fire blir?
Santi og gjengen Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Hei! Mannen min er lyshåret med blå øyne og jeg er mørkhåret med brune øyne. Vår første datter er lyshåret med blåøyne og lik på pappa. Vår andre datter er litt mørkere blond med brungrønne øyne, og helt ulik i ansiktet enn vår første. Vår tredje datter er lys brun/ mørk blond i håret med helt dype, brune øyne. Sønnen vår er en blåkopi av faren når det gjelder alt. Lyshåret, blå øyne, kropp, ansikt. (Han kaller han for "mini me" av og til:-)) Nå venter vi jente igjen og hvem vet hvordan hun blir! Kanskje kommer det enda en variant med mørkere hår og blå øyne? Det er ganske spennende å se hvordan de blir når vi foreldre er så ulike. Ikke lenge til du får resultatet nå!
Gjest fantasiløs Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Dette lurer jeg også fælt på, da jeg venter nummer 2! Blir det liksom en til maken, eller blir det en som er helt annerledes? Mange søsken er jo veldig like, mens andre kan være helt forskjellige. Blir jammen spennende å se!
Trulte76 Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 jeg og søstra mi er som natt og dag på måtevære og utseende. Når vi presenterer oss for søstre så trur de oss nesten ikke. Hun er veldig lik pappasiden og jeg mammasiden.
Asobi Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2008 Så spennende å høre at de kan bli så forskjellige. Klarer bare å forestille meg datteren min som baby når jeg tenker på den lille i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå