♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 ble spådd, tenkte så artig å prøve. hu veit jo ingenting om meg, men så ho jaggu meg ikke at jeg har to svangerskap bak meg (har to men en unge) og at faren ikke ønsker det barnet her fordi han er redd for økonomien, og det er det han har bekymra seg over også!!! blei skremt jeg nå.. huh... så ble glad når ho og sa at han kommer til å glede seg over tassen når den kommer thihi.. får håpe så inderlig ho har rett i DET!!!! snodig snodig snodig.. åssen får de te det der??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå