Gå til innhold

herregud så skummelt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ble spådd, tenkte så artig å prøve.

 

hu veit jo ingenting om meg, men så ho jaggu meg ikke at jeg har to svangerskap bak meg (har to men en unge) og at faren ikke ønsker det barnet her fordi han er redd for økonomien, og det er det han har bekymra seg over også!!! blei skremt jeg nå.. huh... så ble glad når ho og sa at han kommer til å glede seg over tassen når den kommer :) thihi.. får håpe så inderlig ho har rett i DET!!!!

 

snodig snodig snodig.. åssen får de te det der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...kanskje hun henger på bim?!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...