Gå til innhold

Unge jenter og eldre menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I utgangspunktet mener jeg at alder ikke spiller noen rolle, men i noen tilfeller burde kanskje omgivelsene åpne opp øynene og se??

Det er jo noe riv ruskende galt om ei ung jente utelukkende faller for eldre menn? Hvilken glede har ei jente på la oss si 25 av å være sammen med et rynketroll på 70??

Jeg vet ihvertfall at hvis min datter hadde kommet som ung jente hjem med en gammel gris hadde jeg først kicket grisen ut, for så å komme til bunns i om det ligger noe bak... Incest f.eks.

Synspunkter anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt *han tenker jeg skryter til kompisene sine* eller til gamlehjemmet=)

Skrevet

Tjaaaaaaaa.. burde jo sjekke om grisen hadde litt ekstra på bok!! Ikke noe sex før giftemål og at testamentet skulle være klart, før dama knulla skrukketrollet i hjel:) Kreeeeeeemmt.. noe som så klart aldri vil skje med meg når jeg passerer 70-80 år:-)

Skrevet

Hehe=) noen har da vett på å bruke strippestang i de eldre dagene også og oppfølging på strippemoten=)

Skrevet

Heeey, altså for penger er jo en ting.. Men når grisen ikke har penger da?? Hva i huleste er greia da? Og i tillegg ser grisen ut som noe grisene eter...

Da måå det jo bare ligge noe bak?

Skrevet

Jeg tenker at jeg gleder meg til å treffe deg uansett alder. og jeg håper det ikke vil virke inn på vårt forhold.... ;)

Skrevet

Er det så mange 25 åringer som blir sammen med 70 åringer da?

Jeg er forelsket i en på 49, jeg er selv snart 25. Har de siste årene stort sett involvert meg med menn som er en del eldre, av den enkle grunn at jeg finner gutter på min egen alder umodne og ofte på et helt annent sted i livet enn hvor jeg er!

Skal ikke sjule at ting som økonomi også spiller inn, er liksom ikke så tiltrekkende med en fyr som tjener 250000 og bor hos mamma og kjører trøsykkel...sorry, men så materialitisk er jeg!

Og jeg har ikke blitt utsatt for incest...

Gjest Toxic
Skrevet

Penger og berømmelse spiller nok en vesentlig rolle. At ei jente på 25 blir sammen med en gubbe på 70 av ren kjærlighet ser jeg på som ekstremt lite troverdig.

Skrevet

Du ser på det som ekstremt lite troverdig!?

Skrevet

Haha!!! Nei, på vårt forhold vil det nok ikke ha noe å si. Gamla;-)

Skrevet

Har ham mange millioner på konto kan jeg godt kalle det ekte kjærlighet......må ha dårlig hjerte da....:)

Alder spiller vel egentlig ingen rolle,viktigste er at dem har det bra sammen.Må ærlig innrømme at ei på 25 og en på 70 blir litt drøyt da.

Skrevet

Nettopp. Det ER drøyt.

Ser ei lenger oppe skriver at hun er forelska i en på 49. Synes ikke det er samme greia.

Skrevet

Så hvor går grensa for hva som er ok?

Hva skal til for at andre "tror på" at de faktisk elsker hverandre?

Skrevet

Nei jeg har aldri helt skjønt den greia med eldre menn. Men nå har det seg jo sånn at vi jenter ofte ser etter noen vi kan identifisere med pappa. Og for å få den modenheten pappa har så må man jo gjerne litt opp i alder..

Jeg er forresten helt 'betatt' av kollegaen min på 60. Han er fin altså. men bare å se på vel og merke. Hehe. Kunne nok ikke fallt for "bestefar" for å si det slik.

Skrevet

Takk faen for at trangsyntfenomenet ikke har tatt meg.

Skrevet

Baloo: Det har ikke alltd med å være trangsynt å gjøre....

Jeg skrev i mitt hovedinnlegg at i prinsippet mener jeg at alder har ingenting å si.. Og det er ingen grense for hva som er greit og ikke greit.

Men i enkelttilfeller, kan man faktisk bli bekymret. Der personen det dreier seg om hele livet har hatt en fascinasjon for eldre menn..

Ligger det noe bak? Gjør det ikke?

Hadde jeg sett en åpenlys og overdreven fascinasjon for eldre menn hos min datter ville jeg tatt tak i det! Prøvd alt jeg maktet for å komme i bunns i det. Hadde det vist seg at det var så at hun bare hadde blitt tiltrukket av eldre menn, hadde jeg akseptert og respektert det, men tenk om det var andre grunner??

Skrevet

Jeg tror ikke alle bevisst leiter etter en spesiell type mann.

Jeg ser flere tragiske sjebner her inne, med daglige klageinnlegg om "gubben som faen ikke gjør noen ting om som aldri deltar i familielivet".

Skrevet

Var det ikke du som skrålte om at det er fælt at folk skriker ut som fordommene sine osv? Vel..

Skrevet

Hehe:) Av eller annen grunn ventet jeg på den....

Men les en gang til du, siklerotte, så tror jeg nok du skjønner at dette ikke har noe med fordommer å gjøre. Det er heller bekymring for en som står meg nær..

Skrevet

Jeg måtte bare :P Men jeg er ikke så veldig begeistret for aldersforskjeller - men jeg kjenner to (hvorav begge er nære...) som er/har vært sammen med folk som er 20-25 år eldre enn dem. Det synes jeg er noe spesielt når de er 19 og 20 år gamle selv. Jeg tenker som så at de leter etter en farsrolle og at mannen/damen i forholdet egentlig ikke er helt normal. Men jeg er fordomsfull fra før.

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke helt "bekymringen"?

Skrevet

Nei, nei.. Det får så være;-)

Jeg gidder ikke å gå noe mer detaljert inn i det.

Skrevet

må si meg enig med HI her.. men jeg er også veldig nysgjerrig på (som nevnt over her)hvor grensen går om man tror på at det er ekte kjærlighet...?

jeg er selv 22 og sammen med en 34, det er jo ikke den alderforskjellen HI snakker om, men jeg må si at det har ikke noe med at jeg "leter etter pappa" hehe.. dette er mitt første forhold til en som er så mye eldre enn meg, ikke har han mye penger heller, så her er det ekte kjærlighet:)

men når hadde dette blitt lite troverdig? visst han var 40? 50?60?70?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...