Gå til innhold

NÅ TORNER DET I BERGEN OG! :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:)

jo det tordnet littedranne her nå, eller, nesten ikke torden faktisk, men bare "masse" lyn... uten særlig tordenskrall etterpå.

nettopp kommet hjem etter en halvannen times tur med hunden, var nyyydelig himmel i begynnelsen av turen, så noen lysglimt innimellom, men trodde ikke det var lyn, for kom jo ikke noe torden.. etter en timestid kom det masse flere lysglimt, og så at det var blitt litt mørke skyer der oppe. men noe særlig til tordenskrall har det jo nesten ikke vert, og jeg har sett flere av lynene, sånn sikksakk lyn.. merkelig tordenvær... kom noen flere skrall nå etter jeg kom hjem, men har vel gått forbi allerede (håper jeg! har lovet jenten min at vi skal på stranden når vi står opp i morgen tidlig, blir strand uansett, sol eller regn...) hehe

Skrevet

Her har det holdt på siden jeg skrev innlegget jo, høres ut som det er rett utenfor huset! :S Det er i Os da, høres ut som det kommer fra litt lenger sør...

Skrevet

ja jeg tenkte det er borte med nestun eller i den retningen ( bor i sentrum) så da hadde jeg faktisk rett, bare at det var litt lenger vekke enn jeg tenkte :)) regner det også da?

Skrevet

Hehe, da hadde du riktlig ja:)

Det kom en SVÆR byge i ste, men det var bare sånn at alt datt ned på en gang, nå regner det ikke mer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...