bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har en venninnde som er gravid. Sønnen min skulle holde på magen for å kjenne sparkene, men han ble så redd for at det skulle gjøre vondt... Stakkar... Klarte ikke forstå at det ikke skulle bli vondt... Babyen skulle jo sparke...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 De er så skjønne:) Jeg har også ei på tre år som skal kjenne på magen, men som regel så trykker hun så hardt at det er vondt på meg. Så jeg prøvde å få henne til å synge en dag til babyen, forklarte at hvis hun sang en sang så ville babyen høre henne å bli glad. Dette skulle hun absolutt ikke gjøre, men hun kunne snakke til den. Så hun la seg ned, lagte en trakt med hendene sine og sa:"halloen". Ventet ett sekund før hun gikk dødens fornærmet vekk fordi babyen ikke svarte henne. Nekter å snakke mer med den magen..
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 hehehe... de er så morsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå