Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 har alltid hatt en regelmessig syklus på 28dager. Men nå sist pp var syklusen min på 43dager. Tror kanskje at wild yam'en som jeg tok kan ha noe med saken, at den har gjort så EL ble seinere i syklusen. Jeg tok wild yam hver dag hele syklusen. Men nå har jeg akkurat hatt EL (driver å temper). Tør jeg begynne å ta wild yam nå etter EL eller? redd for at syklusen skal bli enda lenger. Ikm neste uke en gang. Det har jo vært mange diskusjoner om når en bør ta Wild yam, og jeg prøvde en hel syklus og d funka dårlig på meg, hvis d var den som gjorde d, veit jo ikke d,men som sagt hadde jo TR kommet på dagen, siden jeg slutta på piller i okt 07. Faktisk var TR regelmessig etter exu operasjonen i april også. bare lurer, håper noen vil gi meg noen råd
gullfisken * gravide* :) Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 siden du har hatt wy til nå ville vertfall jeg prøvt å tatt den i 12 dager til
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 slutta å ta wild yam sist ikm. har ikke tatt d siden heller...
Giinaღ Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Antall dager ETTER EL skal være stabile uansett, så du kan trygt ta Wild Yam dersom du vet at du har hatt el (det er hvorvidt den forskyver eggløsning som har blitt diskutert) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå