Monajenten Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har aldri fått med meg hva som skal skje. Eller - jeg skjønner jo at det skal bli en Mr. (Mrs.?) Paradise eller noe, men det kommer jo nye hele tiden:-O Hvordan skal noen vinne?
Scorpiogi Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Har litt inntrykk av at veien er målet der, altså mest mulig "syndfull" aktivitet, så plutselig ender de opp med en vinner............? )
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Er vel ikke før mot slutten at det ikke kommer inn nye tipper jeg.. Er jo 25 episoder igjen vett Er jo om å gjøre å ha en partner som man kan stole på at velger deg ved de par serimoniene Er avhengig jeg da Hehe..
Monajenten Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Hehehe ja jeg også:-P 25 episoder igjen faktisk:-O Det er mye, men da slutter det sikkert når jeg er i Spania *krise* :-s
Mamsen87 :) Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Et par som står igjen som vinner Ikke helt sikker, men tror jeg har hørt at de vinner 200 tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå