Denice Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 ... hvor det lyner og tordner nå? Jeg bor i Drammen og set ser skummelt ut som om uværet kommer hit!!! HMPF
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 japp, det har nok kommet til oslo nå ja.. deeeilig friskt regn og masse torden!! mmmm
MammaJuni07 Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Hvor i Oslo (ikke regn der jeg er, men håper det kommer snart :-)) ) ?
Denice Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2008 Kommer vel min vei etterhvert da.. her er hagestolene på tur ser jeg.. og ikke bare mine.. Hihi.. Blir godt med litt opprens, ja! si ifra dere som bor "min" vei da.. når det treffer dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå