A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 FA*** jeg skjønner meg ikke på de derre el-testene... Hadde mensen for 13 dager siden. Skal ha el nå. Forrige uke var billig-testen positiv, men ikke cb-digital, men cb-digital var farget, om ikke like blå som kontrollstreken.Testene er nesten helt hvite nå, noe de er blitt de siste dagene. Ellers har jeg vondt i eggstokkene og har også hatt litt grumsete utflod (den sank rett til bunns i plastglasset jeg tok prøven fra), el-slim? Har lest at man er ekstra fruktbar om man har litt blod i el-slimet. MEN hvorfor i huleste, heiteste er el-testene (både bilig-tester og cb-digital) nesten helt hvite, mens de var mer farget for en uke siden?
Luksusfellen Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 helt enig med deg. Det samme skjer med meg. Jeg er sikker på at jeg har hatt el-slim og en svak positiv el-test. Men ikke noe mer positivt. Jeg blir nesten litt smårar av dette.... Grrr fra meg også
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Samme med meg;) testet i en uke nå. Og jeg har hatt el-slim i 3 dager...Men den slår ikke ut mer enn kontrollstreken. Vi har garantert hatt el;) Men den slår visst ikke alltid ut på testene. Bare å vente nå jenter;)
ALIICE Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg bruker CB el tester og trodde disse var "bankers"? Men er det ikke alltid disse slår ut sier du? Har jo merket at kontroll streken har vært sterkere av og til når jeg har tatt testpinnen ut av "beholderen".
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Det som er merkelig, og irriterende, er at jeg testet positiv forrige periode, med billig-strimler. Da hadde jeg positiv akkurat når jeg forventet det. Hadde el-slim så det holdt og stikninger i høyre side. Denne perioden har jeg hatt postiv el-test, med billig-strimler, men det var 7 dager etter mensen, altså altfor tidlig. Hadde da litt slim (tror jeg, er ikke sikker...) og litt stikninger i høyre side. Nå, når jeg forventer el, har jeg ikke hatt så mye vondt, bare litt, og bare litt slim. OG ingen pos. el-test enda... Det som er rart er at den er bare blitt mindre og mindre synlig, test-streken altså. Jeg ville jo trodd den skulle bli mer og mer synlig? Hadde litt brunlig utflod i går, ikke mye, og litt striper av blod på papiret i ettermiddag. Jeg har ikke testet etter el enda, skal gjøre det snart. Så får vi se hva testen viser i dag...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 Billig-testen var blitt litt mer rosa, mens cb-digital var fortsatt nesten helt blank. Har fortsatt striper av blod på papiret. Skjønnre ikke bæret. Er det mensen jeg får nå???? Grrrrr... dritt-syklus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå