Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff..jeg tror ikke samboern min har det greit om dagen...ikke jeg heller for den saks skyld.

Jeg har til tider særiøst store humørsvigninger....

Kjæresten min er supersøt og prøver så godt han kan å ikke la seg påvirke når jeg er i skikkelig dårlig humør, men det er nok ikke alltid lett... Idag var jeg i dårlig humør for noe jeg ikke lenger husker hva...og da søte kjæresten min kom å spurte om han skulle henge opp hengekøyen min..jeg bare kjefta og small på han. Han skulle jo bare være snill jo :'(

Da han var gått begynte jeg å gråte fordi jeg fikk så dårlig samvittighet for å ha vært sur mot han... Jeg sto å laga salat og klarte å skjære meg i fingeren pga at jeg ikke så ordentlig pga tårene..da klikka jeg og drylte en plastbolle i veggen så det jooomet.

Uff, det ble bare så teit hele opplegget at jeg begynte å le gjennom alle tårene!!

Gikk ut å unnskyldte meg til samboern min, å vi ble jo venner igjen :)

Men kjenner det er tungt dette....er liksom ett eller annet hver dag.

Ikke bestandig så ille som idag heldigvis!!

Men det blir jo litt uggen stemning av det. Heldigvis er vi begge flinke til å si unnskyld, å han svelger nok maaange kameler for tiden.

Andre som er veldig opp og ned i humøret?

Gir det seg etterhvert? Jeg er 21+3 idag, syns ikke det går så ille som nå i begynnelsen. Tok liksom helt av for kanskje 1 1/2 mnd siden.

Heh, nå gråter jeg igjen, for det er så synd i samboern min som må holde ut med en meggete meg!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vettu eg har det akkuratt slik som deg!!!! kan være en skikkelig f.tte kjerring til tider.. bare kjæresten min blir jo sur på meg i tillegg... han skjønner jo ikkje at eg ikkje kan noe for det! Er super frustrerende! Men han prøver å hjelpe meg etter han har sikkert tenkt over det en stund, men da er det forseint!

Idag stod jeg opp, humøret var fint, spiste frokost, så kom samboeren min lagde seg mat, og kjente bare at eg eksploderte inni meg... Eg ble døds muggen over ingenting.. han spiste og eg hørte deg gomlet i munnen på han, kanskje det var det... føler meg som den psykoen til tider!!

Skrevet

Huff, ja..kjæresten min prøver jo å være snill og ikke bli sur han også..., men det går jo ikke alltid - og da blir det bare være, ikke sant.

Akkurat det dær med gumlingen: har det også sånn!! Nåååde han hvis han slafser når vi spiser, da KLIKKER jeg!!

Må jo bare le av det avogtil, men for det meste er det ikke morsomt... håper det gir seg snart!!

Skrevet

Hehe, kjenner meg veldig godt igjen! Er 14+2 og har ikke vært i nærheten av så "rar" som i dag... jeg har eksplodert 2 ganger, en fordi sambo ikke kunne ta ferie torsdag, men heller mandag (selvsagt ikke hans feil, han kan jo ikke stikke fra butikken sin hvis han ikke har noen andre på jbb).. stakkars. Og så begynner jeg også å storgråte plutselig på jobb uten helt å vite hva jeg gråter for. Og dette er jenta som nesten aldri gråter ellers .. hormoner goes wild tror jeg! Hvis du er 21 og dette skal fortsette så lenge, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre:P Vi får bare le av det i ettertid, eller le når vi er ferdige med å gråte!:)

Skrevet

Åh, varer det SÅ lenge? :(

Jeg er 14+5 og har begynt å merke hormonene VELDIG nå.. huff, slitsomt! Og sambo har ikke så særlig forståelse for det heller.. :(

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke hatt raseriutbrudd, helt ut av det blå, siden 1tri. Samboeren min var veldig forståelsesfull da, men likevel fikk jeg dårlig samvittighet og det endte i masse tårer til slutt. Nå derimot, har jeg mer behov for litt "space" rundt meg enn før... Jeg trenger litt alenetid etter at vi har kommet hjem fra jobb, og tåler mindre kroppskontakt enn før. Merkelig, og ikke spes romantisk. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...