Nullenusken Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg fikk TR i dag, og skal derfor begynne på pergo om 3 dager. Desverre har jeg i tillegg fått bronkitt og lungebetennelse!!! Kan dette føre med seg noen problemer? Jeg har undersøkt at ikke noen av medisinene ødelegger for hverandre, men lungebetennelse-medisinene skal ikke brukes av gravide/ammende.... Noe annet jeg bør tenke på/huske på ang pergo? Begynner å bli litt nervøs nå.... Tenk om det fungerer nå?!? Er så spennende! Begynner å bli vant til at det ikke fungerer, etter 2 år med skuffelser......
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 HAHAHA!! unnskyld at jeg leer men jeg trodde brått helt seriøst du snakka om pergo (gulv!!) og tenkte at stakkars, henne der hakke tålt varmen men pergo, som du snakker om, aaaner jeg ikke hva er? ikke TR heller for den saks skyld. men som sagt, ikke vondt ment og le
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå