Gå til innhold

Pergo med lungebetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk TR i dag, og skal derfor begynne på pergo om 3 dager.

Desverre har jeg i tillegg fått bronkitt og lungebetennelse!!!

Kan dette føre med seg noen problemer? Jeg har undersøkt at ikke noen av medisinene ødelegger for hverandre, men lungebetennelse-medisinene skal ikke brukes av gravide/ammende....

 

Noe annet jeg bør tenke på/huske på ang pergo?

Begynner å bli litt nervøs nå.... Tenk om det fungerer nå?!? Er så spennende! Begynner å bli vant til at det ikke fungerer, etter 2 år med skuffelser......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA!! unnskyld at jeg leer :) men jeg trodde brått helt seriøst du snakka om pergo (gulv!!) og tenkte at stakkars, henne der hakke tålt varmen :P men pergo, som du snakker om, aaaner jeg ikke hva er? ikke TR heller for den saks skyld.

 

men som sagt, ikke vondt ment og le :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...