metaMORfose Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 metaMORfose aka Linn, kunne ikke være på BaM i dag, da hun har feber og har vondt i halsen. Hun kommer kanskje innom igjen i morgen kveld, dersom formen er bedre. Mvh, Linns foresatte (hihi.. er syk, men litt humor er det igjen. God natt!! )))) )
metaMORfose Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2008 Mente i kveld, altså. Kunne ikke være her i kveld. Feberen har visst overtatt hjernen. (dårlig unnskylding hehe)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 God bedring - håper du snart er i full sving igjen
blond Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Stakkars deg! Søvn er den beste medisin sammen med honningte med sitrondråper og hvitløk i! God bedring!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Du kommer vel sterkere tilbake da...hehe:) God bedring!!!
lillebror er " forsinket" Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Haaper du blir frisk snart, det er jo saa kjedeligt aa vere syk. Lykke til:-)
metaMORfose Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 Takk skal dere ha. )) Halsen har ikke blitt vondere, men har blitt kraftig neseforkjøla.Har feber, noe jeg ikke pleier å ha, så jeg holder meg i ro. Min mann har tatt med barna ut, og jeg aner ikke hva de skulle egentlig. Men de er jo perfekt å sitte her og Bamme litt ))
2 små orkaner Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 God bedring! Føler med deg. Hadde feber, vondt i halsen og mistet stemmen i 3 dage i siste uke. Dessverre hadde eldstemann ferie fra barnehagen så det var bare å ta seg sammen. Bra du har noe som kan ta ungene så du kan konsentrere deg omm å bli frisk:-)
metaMORfose Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2008 Takk skal du ha for omtanken! Miste stemmen har jeg sjelden gjort - er ikke det veldig ubehagelig? Eller forresten, kanskje det bare er deilig.. hehe Bra at du er frisk nå! Jeg satser på å bli frisk ganske kjapt selv ))
2 små orkaner Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 hehe, det er ikke ubehagelig å miste stemmen- gjør ikke vondt, men noe så irriterende for alle ignorerer deg for du kan jo ikke irrettesette eller rope opp:-) Har mistet den et par gange før og en gang måtte jeg få mamma til å ringe jobben. Flaut.....
metaMORfose Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2008 Så greia er at det er behagelig for de rundt.. hehe. Jeg skjønner! )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå