Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 har ikke gjort det enda jeg pga at det er så mye sol - er det ikke slik at man skal unngå for mye sol på de søte små da ????
ifie Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 På solkremen står det at man ikke skal utsette unge under 3 år for direkte sollys. Jeg har hatt gutten min på stranden (14 mnd), men bare et par timer. Du mener kanskje yngre babyer...?
fox`y Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 ja var for første gang i dag,kosa oss kjæmpe masse. jeg har 2 badeløver da hehe.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jenta mi er 9mndr - men kan jo ta med parasoll og vippestol ... :)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 vi var i spania når han var 5 mnd.. men her var vi skikkelig på stranda nå på søndag. Han er snart 11 mnd. Han bader og koser seg glugg ihjel!!
ifie Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Jeg tror jenta di vil få det deilig i vippestol (eller på laken) under en parasoll i sjøluften, ja! Litt dyppe-tærne-i-vannet er sikkert også stas God tur!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Skal unngå direkte sollys ja. For min del er det klin umulig! Vi har vært både på stranden, terassen og i hagen i sola. Har på henne solkrem, tøy (bader med det også) og solhatt. Gjerne solbriller også, men de er hun ganske så flink til å bare ta av igjen. Vi har kjøpt et "telt" på jysk, og har utstyrt oss med parasoll og paviljong. Midt på dagen har hun heldigvis dubben sin, i tillegg til at vi prøver å være inne. Noe det på dager som nå ikke er mulig pga varmen. Solfaktoren har vært så høy (50) at de stedene hun har blitt utsatt for sol fortsett er like blekt. Er vell helst det som er negativt..... Det finnes også to ulike typer solkrem. Småbarn må/bør/anbefales å bruke den tykke typen som er vanskelig å smøre utover. Den legger seg som en beskyttende film over huden. (Mens den andre lette typen legger seg som en vanlig fuktighetskrem i huden og beskytter derfra - dog ikke like godt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå