Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 jeg har veldig mye kynnere, kan dette utvikle seg til å sette igang en fødsel? jeg er 28+4, og har den siste uken hatt myyye kynnere! spessielt på kveldene, da kommer det veldig ofte!
noje Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Er vanlig, særlig om du har født før. Jeg har hatt kynnere hele tiden fra jeg var i uke 14, de tar veldig godt tak nå og jeg er i uke 26. Skal på ekstra ul for å sjekke livmorhalsen, om kynnerne virker. (Så det gjør de sikkert hos noen. Vet at noen har problem med å kjenne forskjell på rier og kynnere) Var på ekstra ul sist også, da hadde de ikke noe virkning og jeg kunne jobbe og ha sex og slapp ¨å ta det med ro slik jordmora ville at jeg skulle. Jeg fikk en uke etter termin. Jeg ville tatt opp temaet med jordmor (jeg synst legene har lite greie på dette her). Blir de vondere og vondere så er fødselen sansynligvis i gang.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 jeg har ikke født før.. legen jeg var til viste ikke engang hva kynnere var da.. så jeg tror jeg ringer til jordmoren på mandag å pør om å få komme til ekstra kontroll bare for sikkerhetskuld liksom:)
VinterSol+2 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 jeg hadde mye kynnere fra uke 14 av svangerskapet jeg. skjønte ikke hva det var i starten da. siste ukene før fødsel, hadde jeg så mye kynnere, at jordmor ikke greide ta s/f målene mine. likevel fødte jeg ikke før tida. men jeg hadde effektive og gode rier når fødselen satte i gang da! 6 dager før termin, men morkaka viste tegn på overtid, så det var nok helt til riktig tid. stor og god baby hadde jeg og. antagelig, er det ikke annet, enn at kroppen din bare trener for å være i toppform til fødselen, -og det skal du være veldig glad for! kynnere er plagsomme. er de vonde, derimot, må du få det sjekket opp! klem
john gravid Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 jeg er 24+5 å har mye kynnere, å de er veldig vonde.de begynte for ca 4 uker siden, dette er mitt 4 barn,å jordmor sier det er normalt at det kan gjøre vondt,men at jeg nå ikke må løfte tungt, å ta masse hensyn til kroppen,sånn at jeg ikke får for tidlig fødsel.jeg er 39 år ,så er ikke noe ung jente lenger,merker det. ta hensyn til deg selv,å lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå