Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 jeg har veldig mye kynnere, kan dette utvikle seg til å sette igang en fødsel? jeg er 28+4, og har den siste uken hatt myyye kynnere! spessielt på kveldene, da kommer det veldig ofte!
Makko med to små gutter Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hva er mye? Hvor lenge varer de? Jeg begynte å få mye kynnere, fra 3-6 i timen til hvert 5min i perioder. Ble 100% sykmeldt og fikk beskjed om å ligge (har mye mindre kynnere når jeg ligger) mest mulig fram til uke 34... -Ta kontakt med lege eller jm.
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 hmm.. 5 i timen kansje.. varer ikke så lenge i gangen, 20 sek kansje.. tror det er kynnere jeg har vertfall, magen blir hard, avogtil hele magen,av og til bare ene siden osv.. tror du det er kynnere? eller kan det være bebien jeg kjenner?
Makko med to små gutter Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Du kan kjenne baby'en og, men regner ikke med at h*n blir myk igjen etter 20 sek ;-) I starten kjente jeg kynnerne bare fra toppen av magen og ca ned til navlen. Mens nå er det oftere og oftere at hele magen blir knalhard. De er jo ikke så ille lange, men legen anbefalte å ta kontakt hvis man hadde kynnere som kom oftere enn 3ganger i timen. -Det skader jo ikke å ta en telefon!
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 da er det nokk kynnere jeg har ja.. oftere enn 3 ganger i timen? da burde jeg nokk ringt igår kveld, da hadde jeg kansje 10 i timen:S men har ikke kjent noe idag da! så jeg får bare se det ann en stund..
jente Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Hei,, Jeg hadde kynnere fra uke 28-29 til 33, så stoppet det helt opp. Det var kraftige kynnere så jeg endte på UL flere ganger,, Men nå er jeg i uke 36, og det er en kynner som kommer innom i ny og ne, men ikke mer...
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 magen min var knallhard og veldig vond (som ei krampe) i nesten hele går - er det kynner? Har forstått det slik at de skal gå over etter en stund. Det strålte også godt over i ryggen. Noen som vet hva det er? (bare livmora som vokser ennå mer? er i uke 30+2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå