Guttemamma til to Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 at jeg har gått ned 5 kg og 6 cm rundt magen Sikkert totalt uintressant for dere, men ville for en gangs skyld skryte litt av meg selv. Takk for oppmerksomheten
tertilus Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 så bra! hvordan gjorde du det? har ca fem kilo igjen til matchvekt..
ZZzZzzZ Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 over hvor lang tid, og har du gjort noe spesielt?=)
Guttemamma til to Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2008 Takk alle sammen trikset for meg har vært figurforming Og så har jeg gått til jobben 2-3 ganger i uka(ca 40 min), og minsket inntak av godis. Har ikke fulgt noen diett eller noe, men har ikke spist så sent som vi pleide. Har brukt ca 2 mnd på det så det går sakte, men det er etter anbefaling fra figurformingsdama mi. Ho mener at det er best at man går sakte ned i vekt. men jeg er fornøyd jeg da er lettere i kroppen og ser det veldig godt på sidene Etter ferien skal jeg fortsette på figurforming. Da skal jeg gå der en gang i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå