cherry coke Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hadde du det fint i Amsterdam? Var det ikke helt fantastisk der vel?=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 cherry! jaaaaa, det var helt fabelaktig!!! Jeg gikk til føttene verket og jeg måtte kaste de høyhelede skoen til fordel for et par birkenstock-sandaler! hahahahaha! Og når jeg ikke orket gå mer så syklet vi på kryss og tvers, og når rumpa var sår(!!!) så ble det kanalbåt! hahahhaha! fant noen fine retro-kjoler i bruktbutikkene og noen flotte kopper til serviset mitt som består av diverse gamle kopper med blomster på. Er så fornøyd atte. Har sett nakne damer og rullede jointer over alt! heheeh.
cherry coke Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Så deilig! Var dere heldig med været også da? Jeg er storfan av byen. Elsker atmosfæren og de små koselige gatene. Kan styre meg for nakne damer og rullede jointer da=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 cherry! hehe, en må jo få med seg alt av kultur da. det skal sies at vi så van gogh og riksmuseumet også! *fnis* Det med damene er jo bare surrealistisk da... men mange pene damer. Japp, nesten litt for heldige. Var jo mellom 25 og 30 grader hver dag, og det er litt mye når man ikke skal ligge på stranda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå