Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg er i ett stadie i livet der jeg er klar for barn, føler at alt er riktig, økonomien, bolig, modenhet osv. Eneste jeg mangler er en mann som vil. Har samboer nå, han vil ikke ha barn, og vi vil helt forskjellige ting i livet. I itillegg er ikke denne mannen god i hodet, derfor er vi midt oppi brudd. Men jeg innser at jeg nå har kastet bort 5år av livet mitt på denne mannen, og jeg blir ikke akkurat yngre. Og nå vil jeg ha barn. Så har tenkt på fertilitetsklinikkk i danmark. Jeg har akkurat arvet noen penger, og har da penger til dette. Er det noen andre som har gjort dette? Erfaringer på godt og vondt? Jeg tenker mye på hva folk kommer til og si. Men så tenker jeg at ingen trenger og vite noe egentlig!! Og dette barnet er dypt ønsket, og den kommer og til og få mannlige rollemodeller med onkler, og gode kamerater. Jeg ser heller ikke for meg at jeg kommer til og være alene for resten av livet heller, så forhåpentligvis så får jo barnet en stefar engang.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Ja, et barn trenger et stabilt miljø. Derfor er det bedre at du drar til en klinikk og skaffer deg barnet på egenhånd enn å få det med en ustabil mann her hjemme. Ønsker du virkelig et barn, så gjør du vel hva som helst for å få det
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Ikke kast noe mer tid bort på denne mannen. Kusinen til mannen min dro til Danmark, hun er lesbisk da og hun fikk en datter etter noen få forsøk. Hun har det veldig godt er en ordentlig godklump. Eneste problem er at en veldig gammel familiemedlem ikke synes det er noe særlig. Men det er sikkert fordi hun er såpass gammel og synes alle burde være gift når de få barn.
Anonyma*babysyk* Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Ja, den mannen kaster jeg ikke bort mer tid på, det er over
mamma til 2 små:=) Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Har ingen erfaring og dele med deg men et barn kan få det like godt og stabilt med bare deg og dine...trenger ikke å være 2:=) Kjør på:=)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Jeg vet ihvertfall at kusinen til mannen min forklarte hvordan man få vite hårfarge/øyefarge til donoren og om han er skandinavisk eller ikke. Så det er litt lettere å matche hvis man synes det med ustseende er viktig. Ellers var det en lukket donasjon, dvs barnet kan ikke spore opp faren hvis de skulle senere ønske det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Ja, Danmarksbaby er en god ting...jeg bærer på en, mange av oss inne på donorsiden;-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Drit i hva folk sier. Det er bedre med litt dustete kommentarer enn å få barn med en mann som ikke er god i hodet. Bryt opp fra samboeren din, og dra til Danmark. Er ikke noe bedre for barn enn å være dypt ønsket. Og som du selv sier - du kan jo treffe en bra mann etter hvert. Men om du venter for lenge med barn, risikerer du jo at du ikke får i det hele tatt, og det kan være en stor sorg for deg resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 Kjør på! Mye mer ansvarlig å dra til Danmark enn å lage barn med denne mannen. Det finnes også et tredje aternativ, nemlig å finne seg en mann på byen og la det stå til (ja, det skjer!). DET er dårlig gjort det. Ville kanskje sjekket ut på donor-forumet. Du finner nok flere medsøstre der, slik som en annen innlegger nevnte.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 Jeg ser du har brukt ditt eget nick lengre nede her og da jeg klikket meg inn der ser jeg at du bare er 21 år!! Jeg vil sterkt anbefale deg at du venter noen år. Din biologiske klokke tikker ikke mot slutten og det er tross alt ikke bare enkelt å gå gjennom dette alene. Dersom du vil oppsøke en fertilitetsklinikk må du vite at det ikke bare er oppturer... Jeg vet en del om det fordi jeg har vært gjennom det selv, da sammen med min kjære. Kom deg bort fra mannen din, lev livet med deg selv og så dukker nok en far til dine barn opp. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 Støtter det som blir skrevet av anonym 13:32. Jeg synes ikke det er noe galt i å få barn på egenhånd gjennom fertilitetsklinikk, men ikke når du er 21 år og nettopp er på vei ut av et turbulent forhold. Dersom du hadde vært eldre og klokka hadde tikket, så hadde saken vært en annen. Du har all tid foran deg. Nyt livet nå og finn mannen du ønsker å dele livet ditt med. Så kan dere bli foreldre sammen.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 Det slår dere ikke at dette bare er en tulleprofil eller?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Hvis det er riktig at du er 21 år synes jeg du skal vente litt, gi deg selv f.eks til du er 25 år. Har du ikke funnet drømmemannen da, får du barn på egenhånd.. Har du passert 30 år synes jeg du skal bestille time i morgen den dag, hvorfor vente? Jeg har vokst opp i en stor familie, og har produsert en stor familie selv, kunne ikke tenke meg å bli gammel uten å ha barn og barnebarn. En enslig mor i dag klarer seg utmerket, og barnet kommer ikke til å lide noen nød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå