Gå til innhold

Hmmm... har vi bestilt rett mon tro?


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

I går ammet jeg og la Linus for kvelden et sted mellom 22 og 23, dusjet og la meg, tenkte at da får jeg i hvertfall et par timer før jeg må amme igjen. Linea skulle nemlig ha pupp annenhver time hele døgnet fra starten om jeg ikke husker helt feil. Kan vel si jeg ble noe overrasket da jeg våket kl 4. Ammet igjen på to sprengte bryst og la han i sengen igjen. Tenkte jeg kom til å våkne om kort tid igjen for de andre nettene har han vært litt urolig på natten, men jeg våknet først kl 7 av Linea. Pappa og Linea sto opp rundt 7:30 og jeg sovnet igjen og våknet på nytt av Linea 8, da sov pappa i stua og hun kjedet seg. Først 8:30 våknet Linus og var klar for en ny dag.

 

Lurer på om natten i natt blir like bra og om vi faktisk har krysset rett på sovedelen av barnebestillingsskjemaet denne gangen.

 

Nå har Linus bæsjet så fint to ganger på rad - jeg skvetter like mye hver gang, Linea lager jo ikke sånn lyd når hun leverer - så nå er det på tide å fylle opp magen for natten og satse på at jeg våkner uthvilt også i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornuftige Linus som tenker på at mamman trenger søvn!

 

Hmm... dette bestillingsskjemaet finner jeg fotsatt ikke igjen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min og deres info (greit med dib som dagbok). Ammet siste gang etter innlegget i går, la han og meg og våknet for amming neste gang kl 5:30, sovnet begge to så ammet litt fra og til til kl 6:30. Etter det sov han til 10.

 

Linea våknet to ganger i natt.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo gjette hvem som tar hvilket barn på natten og hvem som derfor er litt gretten fordi Linus sover så godt! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var han litt mer urolig, men så har vi vært på kjøpesenteret i dag og da ble det litt brudd i "ammeheleformiddagen"-rytmen som vi har hatt til nå. Han har også både prompa og bæsja en del i dag så kanskje det har vært noe ekkelt i magen. Sovnet vel rundt halv tolv, men så hostet han litt nå og våknet til... putter inn smokken og satser på at han sovner igjen, jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han våkna jommen meg bare en gang i natt også. Deilig altså. Jeg sto opp med Linea i dag også kom gutta ut i stua i 9:30 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så bra!!

 

Jeg krysser fingrene for at vi har fylt ut skjema rett denne gangen og...Litt forbløffet over hvor rett bestillingen vår kom sist gang nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...