Gå til innhold

Slimpropp som går i uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har slimproppen min gått, og jeg har endel nedpress og murringer i underliv og korsrygg. Har hatt det jeg mistenker er maserier de siste kveldene, de gir seg utover kvelden/natten.

Bør jeg regne med en snarlig fødsel? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det som deg og lurer på det samme som deg. Er også i uke 35 og tror det var slimproppen som gikk for to dager siden. Jeg har også hatt endel nedpress og kynnere.

Dytter litt jeg da:)

Skrevet

Kan tenkes men det er langt ifra sikkert. Med føste min gikk slimproppen 5 uker før termin, jenta kom på termindagen. Med nummer to gikk slimproppen 7 uker før termin, hun kom 4 uker etter det(3 uker før termin) Har hatt mye kynnere og nedpress i begge de svagnerskapene.

Skrevet

Takk for svar begge to!

Her er det voldsomt med murringer og korsrygg-vondt med "stråling" ned i rompe og lår idag, vanskelig å bevege seg til tider.. I tillegg har jeg vært bråkvalm flere ganger i løpet av natten og dagen, men aner ikke om det betyr noe?

Bør kanskje pakke bagen for å være på den sikre siden?

Skrevet

hei igjen:)

Jeg har også hatt veldig vondt i korsryggen i dag og litt i magen. Og så føler jeg at hun har trykket seg enda lenger ned i bekkenet. Har også hatt en runde med kvalme i dag og så har jeg vært utrolig utslitt føler jeg. Har liksom ikke hatt energi til noe.

hehe. Ganske likt på oss da:) Jeg går også å lurer på om bagen kanskje skulle blitt tatt fram...

Skrevet

Så spennende! :)

Når er din termin da?

Jeg har ikke før 8.september, så håper jo han holder seg inne litt til...

Skrevet

hehe! Jeg har 8. september jeg også!

Skrevet

Slimproppen min gikk i uke 25... Nå er jeg i uke 35 og ingenting har skjedd enda heldigvis;-)

Skrevet

Så moro! Da får vi holde hverandre oppdatert! :)

Skrevet

Men er det ikke sånn at det blir laget en ny hvis den går for tidlig?

Skrevet

Ja det får vi gjøre.

Jeg har forøvrig mye vann i beina og veldig mye halsbrann for tiden også. Hvordan er det med deg?

Skrevet

MYE vann ja!

Har hatt mye halsbrann, men nå har magen sunket veldig, så er ikke like plaget lenger heldigvis. :) Men gikk en god del pakker med lovehearts ja!

Begynt å pakke klart nå jeg, synes murringene blir vondere og mer intense hele tiden...

Skrevet

Kanskje det skjer noe før terminen denne gangen da. Jeg har to gutter på 1,5 og 4 år. De kom begge etter termin. Men så er det noen som sier at jenter ikke er så treige som gutta. Skal ha jente nå:) Vet du noe om hva du får? Jeg håper jo ikke at fødselen skal starte enda. Har mannen i nordsjøen til en uke til. Så skal han være hjemme to uker og så to uker til på jobb før terminen. Da kommer han hjem 2. sept. Så jeg håper vel på at fødselen starter etter det da :)

Skrevet

Skal ha gutt, er min første. :)

Får håpe hun holder seg på plass til mannen din er hjemme ja!

Krapylet her roet seg helt og minsket murringene igjen så fort jeg var ferdig med bagen, hehe. Egentlig veldig greit, føler meg ikke helt 100% klar ennå. De kommer nok når de vil, og ikke et sekund før! ;)

Skrevet

Vi kommer nok til å sitte her og snakke sammen uti september også vi. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...