Gå til innhold

Slisha, eller noen andre :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir jeg gravid? (viss jeg blir gravid da..) kjønn.. hvor mange til sammen? :)

Meg: 020386

Han: 260780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill...?

Skrevet

prøver å dytte en gang til før jeg legger meg.. :-) du virker veldig treffsikker så har veldig lyst til å få svar av deg :)

Skrevet

får prøve igjen i dag...

Skrevet

Hei Lillebilla! :-)

Av en eller annen grunn fikk jeg hodepine da jeg begynte å tenke på deg.. Er du plaget med migrene eller svimmelhet eller noe? Eller kanskje du har en høy, skjærende stemme?? *tuller* Jeg ser ikke noe antall barn på deg, men jeg ser en gutt med et vanlig, tradisjonellt navn. Jeg får ikke opp så mye på deg, men jeg føler at det er noe liksom.. Har du prøvd lenge eller er det noe spesiellt rundt deres situasjon?

Beste ønsker fra Slisha. :-)

Skrevet

Hehehe, akkurat nå har jeg ørebetennelse.. som fører til hodepine ;)

Har ikke prøvd så veldig lenge.. lenge nok, siden feb. i år.. men har pco og uregelmessig syklus...

Skrevet

Men ser du ingen barn på meg altså? :/

Skrevet

Ja, skjønner.. Det kjentes ikke godt ut! Håper at du blir bra snart! :-)

Jeg ser at dere trenger litt hjelp, men ikke så voldsomme greier. Har du vært hos akupunktør? Det ser jeg vil bedre situasjonen. Og evt homeopati. Kosthold får jeg opp som viktig for deg, at du spiser riktig mat, spsesiellt frukt og grønnsker. Søk hjelp for problemene dine, og la de proffesjonelle ta seg av det, så du kan tenke på andre, mer positive ting (og det tror jeg at du klarer veldig bra!) :-)

Beste ønsker fra Slisha :-)

Skrevet

Joda, jeg ser en gutt, i første omgang.. :-)

Skrevet

Har vurdert aku. :)

Kostholdet er igrunn viktig for meg ja, for spiser jeg noe "feil" så tuller magen (noe med fordøyelsessystemet) men ikke alltid jeg klarer å holde meg til den maten jeg bør spise..

Kan du se noe annet rundt min person da? du er veldig treffsikker så hadde vert veldig morro :)

Skrevet

Var bra.. har så lyst baby att jeg er helt sjuk.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...