Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Nå skulle jeg vært i Hellas med flere av venninnene mine (og det var jeg for noen timer siden også...) Men dessverre har det seg slik at jeg endte opp gravid med en egoistisk fyr, og derfor må det meste til tider skje på hans premisser... Han ringte meg i går kveld og fortalte meg at jeg var nødt til å komme hjem til Norge senest i dag, fordi det hadde vært et dødsfall i nær familie (fetteren) og han kunne ikke ha med seg jenta dit pga. alt som hadde skjedd rundt det (fetteren bodde 10 timer unna med bil....) og fordi det ville være vanskelig med begravelse, mye forferdelig osv... Jeg forstod jo dette, og ser selv på det som en god nok grunn til at jeg må avslutte ferien min for å ta datteren min... Det var visst ikke noe alternativ - hun kunne ikke være med for noe i verden, og han var veldig oppskaket... Så jeg styret jo med å skaffe fly, og måtte mellomlande her og der osv... Før jeg får vite nå, av bestekompisen hans, at han og flere av kameratene hans tilfeldigvis har booked en tur til Ayia Napa to dager etter at begravelsen har funnet sted... Da skulle jeg fortsatt vært bortreist og han hatt ferien sin med henne... Må si jeg er både skuffet og sint over at han kan være så egoistisk... En ting er at jeg avslutter ferien min når det er noe så alvorlig, men det var visst ikke så alvorlig allikevel nei....
* 5 om dagen * Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 jeg tror jeg først hadde prøvd å få noen andre til å ha henne, når han skulle i begravelse.og ikke dratt hjem med det første.men nå som du er hjemme, hadde jeg jaggu meg sagt at han fikk ordne selv,når han skal på tur...at det er mulig.....
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Er ikke så lett å få andre til å ta henne... Hele familien hans skal jo bort i begravelse, og familien min er heller ikke aktuelle, så da satt jeg jo ikke igjen med så mye valg... Nå skal han jo reise i morgen da, så det er jo lite jeg får gjort...
* 5 om dagen * Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 nei,unnskyld, du vet jo best om det hadde vært noen andre til å ha henne. men åssen hadde han tenkt dette med sin egen tur da??
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Nei, det vet jeg ikke riktig. Jeg "vet" liksom ikke at han skal til Ayia Napa ennå da - han har jo ikke fortalt meg om dette, og jeg har tenkt at han skal få fortelle det selv... Regner med at han sier det når han uansett er i Trondheim og langt unna - for det er jo lite jeg får gjort.... Men det er jo dessverre slik det er med barnslige folk.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 skjønner at du dro hjem, og om det ikke hadde vært for at det går ut over ungen hadde jeg levert henne på døra etter begravelsen og sagt at din ferie ikke var over enda!! *klem*
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Tuller du??? Jeg hadde fillerista fyren! Kan ikke finne deg i sånt!!!
Monajenten Skrevet 29. juli 2008 #10 Skrevet 29. juli 2008 Åhh stakkars siklusa mi, fy faen så kjipt:-( :-( MSN!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Ja, og hadde det ikke vært for at jeg VET at det hadde blitt et helvete om jeg hadde gjort noe slikt, så skulle jeg troppet opp og levert henne. Men det er jo ikke hennes feil, og jeg orker ikke krangle med han heller...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juli 2008 #12 Skrevet 29. juli 2008 ja, jeg skjønner hva du mener! Det får alt gå i den store boka der vi skriver ned alle kamelene vi svelger!
Leirha Skrevet 29. juli 2008 #13 Skrevet 29. juli 2008 Nei og nei for en egoistisk type du har! Du kan ikke bare finne deg i slik oppførsel!? Kunne ikke noen andre tatt seg av datteren din de siste dagene av ferien da? Men det verste var jo at han selv har bestilt ferie når du fortsatt skulle vært borte?????!!!!!!??
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Ja, han er veldig egoistisk og nei, jeg burde og kan egentlig ikke finne meg i slik oppførsel... Men det er jo slik at jeg ikke har så mye valg. Jeg visste jo ikke noe om dette før jeg kom hjem... Hadde noen andre hatt mulighet til å ha henne disse dagene, så hadde jeg jo ikke dratt hjem.. Men hele familien hans skal jo bort, min er ikke aktuell og de venninnene mine som kjenner henne godt nok er enten i Hellas eller bortreist så...
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #15 Skrevet 30. juli 2008 Jeg regner med dette er en eks, eller ? I så fall skal jo han ha "sine" uker ferie med jenta, og siden han ikke har hatt det - ser jeg på det som rimelig at han overtar henne igjen når han er tilbake fra begravelse, og at du da fortsetter ferien din her hjemme i de avtalte dagene (som du skulle vært i Hellas) Dette hadde ihvertfall jeg tatt som en selvfølge, og han må jammen meg lære seg at om han skal være pappa, så får han sette sine egne behov til side. Og ikke minst spille med åpne kort.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #16 Skrevet 30. juli 2008 Han er stortsett veldig flink, men så er det perioder der han oppfører seg som han vil... Han skal ha sine ferieuker med henne (vi deler også foreldreansvar, så det er en selvfølge....) Men jeg tror ikke jeg har så mye valg i denne saken. Jeg kan krangle og skrike og si så mye jeg bare vil her og nå - men han kommer til å dra i begravelsen og dra til Ayia Napa uansett... Så det er unødvendig å krangle og bruke masse energi på det, dessverre. Burde ikke vært slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå