Mamma til gutt 05 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Skal i dyreparken og har fått høre at sabeltan effekter er dyrere der en i butikken her. Er det noen som vet om det stemmer??
Etaner Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Det vet jeg ikke, men vi var der forrige uke, og jeg var mildere sjokkert over hvor mange som har kjøpt fullt utstyr til barna sine. Jeg regnet kjapt på det, og det kommer fort opp i 750,- Altfor mye for min del ;-) Men jeg hørte av svigerinnen min i går at hun hadde fått kjøpt Sabeltann utstyret til halv pris på Extra-leker for noen år siden, så det kan jo være det er på tilbud innimellom.
Lovemychild Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Her i Kristiansand er prisene ganske like om en kjøper det i Dyreparken eller i lekebutikk. Tar jeg ikke helt feil , ligger jakkene (sabeltann/langemann) på 398,- og hattene på ca 249,-. Sunniva kjolen koster 298,-. Dette er prisene i Dyreparken. Tror faktisk at lekebutikken på Sørlandssenteret faktisk er litt dyrere, men Toys `r` us holder samme pris som Dyreparken.
Line_78 Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Vi kjøpte bare en caps og en øyelapp, så det ble ikke de helt store utgiftene (de var i hvert fall ikke veldig dyre). Men moren min sammenligna prisen på frakken i etterkant med en lekebutikk i byen vi kommer fra, og da var den faktisk mye dyrere på lekebutikken. Men sånne effekter er jo uansett sjelden billige da.
Mamma til gutt 05 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar :-) Har en som ønsker seg hatt og kikkert hehe.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 På lekebutikken her vi bor, husker ikke om det er Ringo - men tror det. Så er Sabeltann jakka 100 kroner dyrere enn i Sabeltanns verden i Dyreparken. Og den er mye simplere enn den som blir solgt i dyreparken. Vi ha vært der i år, og sønnen her kjøpte seg fult utstyr, for han hadde fått feriepenger til å kjøpe seg det.. Han kjøpte jakke (398) og hatt (249). Andre ting jeg la merke til pris: pistol 69, sverd 99, pakke med kniv, kikkert, øyelapp og andre småting 159 ( den pakken kostet faktisk 249 her på lekebutikken).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå