FraENtilTO Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Har en skikkelig dårlig mage på kvelden og natten...... Diare, kvalm og smerter i magen.... ikke noen smerter på dagen merkelig nok, men det kan jo være tilfeldig... for kostholdet er likt, ingen forandringer i matveien...
Gorosa Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har ikke hatt det slik pga svangerskap, men jeg har opplevd liknende med gallestein. Gallestein er ikke uvanlig i forbindelse med svangerskap, og smertene kommer ofte på kvelden/natten. På meg kommer det som regel i tolv ett tiden og varer i ca 4 timer med kvalme og mye vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå