___ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg er bonde og driver en del jorder ned mot sjøen. Hva i all verden er det folk tenker med i varmen. Siden fredag har jeg ikke kunnet komme ut på jordene mine med traktor. Det står biler i alle innkjøringer. I morgen må jeg inn. Som et tips vil jeg bare si at om dere skal til Hvalstrand i morgen så ikke parker i innkjøringene til jordene. Jeg har avtalt med politiet at de skal hjelpe meg om problemet oppstår i morgen også. Det betyr borttauing.
Turid Laila Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Er det ikke satt opp parkering forbudt skilter over hele der nå da? Pleide alltid å parkere i boligfeltet på andre siden av veien der før, men der er det ikke lov lenger.
___ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Det står parkering forbudt skilt hele veien. Problemet er at folk ikke bryr seg om det.
Scorpiogi Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hehe da får sikkert en del folk seg en lærepenge! Velfortjent mener nå jeg... Men håper du slipper uten for mye styr da.....
___ Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Håper jeg slipper, men i morgen må jeg inn (og helst ut igjen også).
Turid Laila Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Hadde bare ringt etter taue-bil jeg og sittet i stuevinduet og humret litt for meg selv når småvarme strandgjester blir stående å klø seg i hodet og lurer på hvor bilen er hen etter endt stranddag. Oi, det ble lang setning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå