Gå til innhold

Slisha:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du virker veldig dyktig altså! derfor lurer jeg på om du kanskje kunne tenkt deg å titte litt på meg og mitt og? :o)

Jeg lurer på når jeg blir gravid og hvilket kjønn? Hvor mange tilsammen? Har en gutt på 14 mnd fra før, og har prøvd på nummer to siden november 2007.

Ellers så har jeg bedt om permisjon fra jobben min og søkt meg inn på sykepleien fra høsten. Syntes det var litt skummelt å si opp jobben helt, så da er det jo godt å ha noe å falle tilbake til, om jeg ikke trives i studiene, eler noe skulle gå galt. Hvordan tror du dette vil gå både økonomisk og studiemessig? Ender jeg opp som jordmor, som er det jeg ønsker nå?

ellers noe annet du ser?

Jeg er født 041082 :o)

Blir veldig glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt opp før jeg tar natta her:o)

Skrevet

dytter en siste gang før natta:o)

nattinatt:o)

Skrevet

Hei Tussemor! :-)

Takk for fine ord! :) Du kunne godt ha sagt opp jobben din, du vil få jobber kastet etter deg når du begynner å studere. Det er stor sjans for at du ender opp som jordmor, men det er også stor sjans for at du ombestemmer deg under studiene, og velger å jobbe som noe annet etter endt utdanning. Økonomisk vil det bli trangt, men din største utfordring blir faktisk at du får mindre tid sammen med sønnen din enn du ønsker. Jeg ser graviditet på deg i løpet av studietiden, sannsynelig vis en gutt til. Jeg lurer på om akupunktur kan hjelpe deg, spesiellt om du har problemer med syklusen.

Beste ønsker fra Slisha :-)

Skrevet

Det tar jammen tid før denne dama kommer seg i seng altså! ;o) Men nå MÅ jeg legge meg altså!

Tusen takk fro at du ville titte litt på meg. Ja, jeg sliter med uregelmessige sykluser og har fått hjelp av fotsoneterapi og homeopati før.(ble da gravid med lillegutt) Prøvde også akupunktur, men er ikke spesielt glad i nåler, så vi lot det ligge litt;o) Kanskje det er det som er trikset denne gangen da. Tror du det blir graviditet i løpet av hele studietiden eller i løpet av dette året?

Så spennende med dette rundt studiene da! Da er jeg i allefall på riktig vei, om det blir jordmor eller ikke... Det med økonomien er vel nesten ikke til å komme unna, men så lenge vi klarer oss så er jo det det viktigste.

Huff... har tenkt på dette med tid til sønnen min jeg og... mulig det blir lange dager. Men vi får håpe vi får det til! egentlig så skulle jeg ønske jeg kunne være sammen med han hele tiden, men det går jo dessverre ikke:o(

Tusen takk skal du ha Slisha! Kjempe snilt at du orket å se på meg! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...