Karomamma Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Er det bare jeg som orker å sitte på verandaen og dibbe i varmen? He he, endelig er jeg tilbake på jobb og kan være inne i air condition heeeeele dagen. Denne varmen er ikke noe for meg, men jeg passer på å stikke nesa ut av og til så ikke fregnene forsvinner helt Fikk nettopp SMS fra Spania og der er det så varmt at de nesten ikke orker å drikke vin! Har dere hørt på maken? Nei, takke meg til noen regnfylte dager som visstnok skal komme snart. Jeg har nødet Karopappa til å ta en dag eller to på Notodden Bluesfestival til helgen siden favorittbandet hans skal spille der. Så da får vel vi jentene finne på noe moro til helgen, tenker jeg. Ha en fin aften!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jammen ikke langt unna du:-D Det har jo vært tropevarmt!!! Og alt går i sakte film....nå først er temperaturen til å kjøle seg litt ned i... Har tatt fri i dag og vært på stranden med lille rosa og mange venner:-) Så fant vi ut at vi skulle ta middagen der også, så jeg kastet meg rundt og handlet inn biffer og greier. Engangsgriller er litt små, men maten smakte fortreffelig:-) Nå er sambo og bror og ser fotball hos mannen til en venninne, og jeg har krøpet til sengs og har en brun, skjønn og sliten frøken prustende ved siden av meg:-) Livet er herlig!!!!!!!!!! Det blir forresten aldri for varmt til å la vinen stå i fred!!! Uhørt! Kos deg på verandaen du - så snakkes vi snart;-D
Karomamma Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 Ho ho!! Jeg sitter her enda Men bare litt til, for jeg tenkte å se Kveldsnytt i senga. Gjeeeesp, gammal kjerring vettu Herlig med en hel dag og kveld på stranda!! Karosnuppa har vært på badetur med barnehagen i dag, heldiggrisen Snakkes i morra for da er jeg på "jobb". He he he....
Reveenka Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Problemet er nok heller at de drikker for LITE vin, og kanskje den ikke er nok nedkjølt engang? Amatører! Jeg sliter av noen hete dager innendørs for å fortjene lønna mi - aircondition fins nok ikke på sykehusets budsjett er jeg redd, så væsketapet er vel omtrent så stort som en middels dagsproduksjon på CocaCola tenker jeg... Kanskje direktøren har ac på sitt kontor, min vi ydmyke menige må nok bare utholde varmen. Puh! Notodden Bluesfestival høres fint ut - tenker Karopappa syns det blir ålreit! Dere jentene finner sikkert på no gøy - kanskje en tur på lørdag litt nordøstover på formiddagsbesøk til noen revunger? Hm? c",) Så kan vi høre med snuldersmula i nabolaget også!
Karomamma Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Ja, det hadde vært koselig!! Har en halvveis avtale med en venninne om badetur på lørdag. Hvis ikke det blir noe av, tar vi gjerne en tur på landet og leker med reveungene og andre skrømt i nabolaget Altså: det er jeg som skal leke! Karosnuppa tar gjerne en kaffetår imens.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå