Gå til innhold

Nå har det lynet og tordnet her i ett sett

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste to tre timene. Håper det fortsetter i hele natt. Jeg bare elsker det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så spennende :-D

Her det det bare dørgende stille og ulidelig hett...

Skrevet

Hvor bor du?

Sender du det hit når du er ferdig med det:o)?

Skrevet

uff, jeg liker det ikke, iallefall ikke når mannen er borte:(

hvor i landet holder du til da?

Skrevet

Bor i søndre land, (oppland) Jeg har alltid elsket lyn og torden,så jeg tror jeg beholder det her jeg:) hehe

Skrevet

oki, da puster jeg lettet ut;-) bor på nordmøre så er laaaaaangt unna heldigvis! behold det du;-)

Skrevet

*Slenger ut verandaleppa og furter borti kroken*

:o)

Ok da, siden du er gravid og gode greier så fortjener du nok litt avkjøling og flott bråkevær!

Nyt ivei!

Skrevet

Hehe, ja den avkjølingen var varmt velkommen nå skal jeg love deg.. Både for den vraltende gravide hvalrossen, og resten av familien, hehe.

Skrevet

håper det ikke kommer hit til sandnes, fordi jeg HATER lyn og torden og Jonas kommer sikkert til å våkne av det, så har vi det gående....

Skrevet

de mørke skyene ruller inn over oss også, så da kommer de sikkert fra dere! Synd, for da er det vel slutt på finværet men..

Skrevet

Neida, er nok fint igjen i morgen. Spådde ettermiddagsbyger og torden. Blir nok så fint i morgen atte.....

Skrevet

og der kom det hit også! :D Elsker lyn og torden selv! Satser på at du har rett og at det blir fint igjen i morgen!!

Skrevet

Det har det gjort her også, på vestlandet mellom Bergen og Hagesund. Startet når vi var ute i sjøen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...