Karomamma Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Var det ikke snakk om at du skulle sørover omkring 15. august? Hadde vært kjempekoselig om du hev deg med på treff
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Ja håper du kommer!!!! Hadde vært så hyggelig å møtes!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Ja, det hadde vært koselig:o) Kom til Oslo!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå