Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier ut et hus og trenger noen innspill på hvilket nivå dere mener en grei husleie burde ligge på.

Huset er gammelt, men pusset opp i flere runder.

Biloppstillingsplass men ikke garasje. Mye bodplass. Hage på over 3 mål som deles med oss. Jeg sørger for at gressklipping og annet hagearbeid blir gjort. De som leier kan plukke det de vil som vokser i frukthagen. Der er det rips, solbær, eppler, pærer, plommer, moreller, kirsebær og bringebær, mer enn nok til to fammilier.

Jeg betaler strøm, ved og alle offentlige avgifter.

Omtrent hva ville dere vurdere som er grei leie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er den da? Og hvor mange rom?

Skrevet

Hvor mange rom? en eller 2 mannsbolig?

Jeg ville kanskje tatt 5000 uten strøm, og 6500med strøm..

sjekk litt på zett.no og finn.no på hva andre i området tar..

Skrevet

så lenge du holder strøm,offentlige avgifter,hagearbeid osv....+ plukke det de ønsker av frukt ol...så synes jeg ihvertfall 10000 i mnd...jeg leier en leilighet i larvik,hvor jeg må gjøre hagearbeid selv+ holde gressklipper ol selv,og jeg betaler støm og kabel tv itilegg..leiligheten er på ca 60kvm og jeg har 5500kr i mnd

Skrevet

Obs, det var jo en ganske vesentlig opplysning å glemme. huset er på ca 70 m2 + oppbevaringsplass i kjelleren. 2 soverom, stue, kontor med gjennomgang, kjøkken, bad, toalett og liten entre.

Skrevet

Uten at jeg er kjent med priser i Asker ville jeg sånn på stående fot sagt mellom 10 og 15, i alle fall når du "spanderer" utgiftene. Her leies jo leiligheter til den prisen hvor man må betale alt utenom selv...

Skrevet

Nå er jeg ikke kjent i det området, men jeg tenker rundt 7-8.000?

Skrevet

Rundt 10 000 et sted tenker jeg.

Skrevet

ville glatt tatt 10 000 i mnd ja.

vi leier ut en leilighet på 42 kvm (huset vårt er en tomannsbolig) og i får 5000kr i mnd. dette er utenom strøm, og de trenger ikke gjøre hagearbeid.

vi betaler for riks-tv, internett (trådløst) og renovasjon..

Skrevet

Vi betaler ikke for TV, hverken lisens eller kabel, men trådløst internett følger med.

Skrevet

Takk for svar. I dag leier de råbillig, og det har jeg tenkt å fortsette med, men jeg trengt å vite omtrent hvor billig dette faktisk er ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...