Gurine og gulla Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Noen andre en meg her som skal starte prøvingen nå?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 er vel fortsatt innen for 1 pp. da jeg ikke har fått mensen enda. men fortsatt negative tester. men kjenner at tr kommer nå i løpet av det nermeste døgnet. så skal jo snart over i 2pp. da. lykke til. ;p
Gurine og gulla Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Så gøy da:) Kanskje vi kan følge litt med verandre da... Jeg har ikm Lørdag, Kjenner også at tante rød er på veg. Men satser på at spiren sitter neste mnd:)
Gurine og gulla Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Når har du ikm da badeanna2?
MaMia♡ Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Vi skal også starte nå venter fortsatt på første besøk av TR etter p-pille slutt da. Blir en spennende tid i møte:) Lykke til dere andre:)
KnertiMagen Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Jeg=) Venter på IKM som er ventet neste uke... Tiden går saaakte frem til da..=( Har mine tvil om at det har klaffet allerede, men er lov å håpe litt!
Gurine og gulla Skrevet 1. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2008 Å håper det klaffer for allesammen da denne pp:) Jeg har ikm i morgen men ingen tegn til tr enda..lov å håpe:)
melkekua™ Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Jepp ) Fikk nettopp mensen etter endt amming. Nå er vi prøvere på barn nummer 3, men stresser ikke denne gangen slik som vi gjorde med nummer 2. Skjer det så skjer det. Min ikm blir i uke 35.
Minnie_Moon Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 er fortsatt i 1. pp. Hadde ca ikm tirsdag, men har hatt uregelmessige sykluser siden jeg fikk mens tilbake for 1/2 år siden. Testet i dag bare for å sjekke, men fikk negativ test, så da kommer nok tr ganske snart.
MaMia♡ Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Idag fikk jeg min første TR etter p-pille slutt, tok nøyaktig en uke. Så da venter jeg bare på å bli ferdig med besøket, og håpe jeg får regelmessig syklus, så vi virkelig kan starte prøvinga;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå