Gå til innhold

Trenger litt støtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynner en travel høst nå. Skal i rettsak med biomor om omsorgen, og jeg håper bare sakkyndige og dommer vil se at barna har det bedre hos oss enn hos biomor.

Så, jeg kommer nok til å trenge litt støtte fremover......... Har bare her å henvende meg til.

Meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjempe medfølelse med deg. Vi klarte i tolvte time å unngå rettssak. Men vi krevde aldri hovedomsorgen da. Men om ikke annet så vant vi på alle punkter Og om ikke annet så kom forholdet mellom far og mor seg betraktelig. Selvom hun den dag i dag har en del ekstremt "gode ideer".

Krysser fingrene for dere.

Hold oss oppdatert.

I.S.

Skrevet

Det som blir den største utfordringen er at vi to som et par klarer å holde oss unna krangling..... At VI TO her hjemme ikke går hverandre på nervene. Og så prøver vi å få barn i tillegg. Jeg går på Pergotime nå, og jeg merker hormonene rase i tilleggg...

Det verste er egentlig at jeg ikke er en delaktig part. Jeg får ikke være med inn i rettsmøtet. Men jeg er jo så engasjert, så bekymret for barna, og SÅ glad i dem. Vil bare beskytte dem mot alt dette. Men det er ikke så lett når en har så mange andre følelser for deres mor.

Men, nå er vi endelig snart der. Det skal bli godt å komme i gang :-)

Hva gjaldt deres konflikter?

HI Meg

Skrevet

Konfliktene var mange, men det det i hovedsak dreide seg om var samvær i forbindelse med reisejobb. Ferier i utlandet (fikk ikke lov). Ferier og samvær generelt. Samt hvem som fikk lov å treffe barnet.. latterlig. Besteforeldrene får ikke være barnevakt f.eks. (ikke noe gale med de, men mor føler de ikke liker henne og at de har et dårlig f orhold... som om det er god nok grunn for at barnet ikke skal få treffe de). Div trusler om nekting av samvær osv.. det vanlige vil jeg tro

Skjønner veldig godt hva du mener med at du ikke får være med på møtene og sånn. Ville ha fullt referat jeg. Er jo en del av mitt liv også. Men det er det ingen som bryr seg med.

Plaget meg stort at det var en annen som styrte VÅRT liv. Men det er blitt bedre. Skulle gjerne fått sagt mitt både om konfliktene og andre ting. Mye som er sånn; jeg hørte hun sa det, eller jeg tror hun er sånn osv... uten rot i virkeligheten.

Det er bare å komme i gang. Få en løsning på konfliktene. Mange gode fedre som bare gir opp! Og det taper barna på.

Håper virkelig det ordner seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...