Gå til innhold

Hva er den sunneste isen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ ha masser av is i denne varmen, men må jo prøve å velge noe som er litt sunt da. Noen som vet hva som inneholder lite sukker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tenke meg at Frutz er den sunneste isen.

Skrevet

Tenkte også Fruitz - den er nam! Eller hjemmelaget "saft"-is :o)

Skrevet

Har laget selv idag :o)

 

3 eggeplommer

3 dl fløte

1 ss sukkererstatning (candarel)

Frøene fra en vaniljestang

 

dette gir 10 g karbo :o)

 

Skrevet

Lett-is med skogsbær og Creme D'light fra Hennig-Olsen. Disse inneholder lite sukker. Ellers er det jo færre kalorier i sorbetis enn i fløte- og melkeis.

Skrevet

Jeg har helt dilla på Dream sin nye sjokolade is. (med belgisk sjokolade) Den er vel ikke akkurat sunn, men det er yoghurt is, så litt magrere enn de andre kanskje..? Men farlig god....:) Ender m at jeg spiser altfor mye istedet da...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...