sjokoBolla Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg MÅ ha masser av is i denne varmen, men må jo prøve å velge noe som er litt sunt da. Noen som vet hva som inneholder lite sukker?
Monajenten Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Vil tenke meg at Frutz er den sunneste isen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Tenkte også Fruitz - den er nam! Eller hjemmelaget "saft"-is )
melkekua™ Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Har laget selv idag ) 3 eggeplommer 3 dl fløte 1 ss sukkererstatning (candarel) Frøene fra en vaniljestang dette gir 10 g karbo )
Turid Laila Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Lett-is med skogsbær og Creme D'light fra Hennig-Olsen. Disse inneholder lite sukker. Ellers er det jo færre kalorier i sorbetis enn i fløte- og melkeis.
aya75 Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har helt dilla på Dream sin nye sjokolade is. (med belgisk sjokolade) Den er vel ikke akkurat sunn, men det er yoghurt is, så litt magrere enn de andre kanskje..? Men farlig god.... Ender m at jeg spiser altfor mye istedet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå