Gjest Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Du virker kjempedyktig, og gir veldig fiine svar:) Jeg er i dag på rugedag 7 etter tredje eggdonasjonsforsøk, og lurer såklart på om jeg blir gravid denne gangen:) Ser du en eller to eller kanskje ingen?? Født 06.02.76. Kjempetakknemlig for svar:O)
Slisha Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hei Frøya! :-) Ironisk at en person som er så opptatt av rettferdighet og likhet skal slite så mye med å bli gravid! Jeg tror at du lett kan hisse deg opp på andres vegner, og du tar affere om noen blir mobbet eller urettferdig behandlet. Jeg ser mye reising på deg også. Jeg kan ikke se at du har vært gravid før? Jeg ser positivt på at dette er tredje forsøket, jeg velger å være optimistisk denne gangen. :-) Beste ønsker fra Slisha :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Guri, så flink du er:))) Ingenting gjør meg mer forbannet og lei meg enn urettferdighet og mobbing! Har også blitt enormt mye reising i det siste pga disse eggdonasjonsforsøkene, i tillegg til utenlandsferie hver sommer de siste 8 årene:)) Håper du får rett i at dette forsøket ender positivt:)) Ser du noe om det blir en eller to?? Spennende er det hvertfall. Dagene frem til test kan ikke gå fort nok nå) Tusen takk for svaret ditt:) Beste hilsen fra Frøya
Slisha Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg ser en. :-) Selv om du kanskje ønsker deg to, så vil du bli glad for at det er kun en når han kommer! :-) God natt og masse lykke til!! :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Hehe:)) En er mer enn nok:)) Storfornøyd med bare og bli gravid, jeg:) Tusen takk:) God natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå