*Babyønske* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Er 1uke over ikm i morgen og ingen tegn til tr... Har veldig stikkninger nederst i magen og hadde mye murringer 2 uker før ikm... Bare negative tester.. Er så fustrerende ( Er i vår 7pp og jeg er bare sååå utolmodig ( Vet at folk har ventet mye lenger enn meg men er ikke så lett når man er oppi det.. Skal på innvendig ul i morgen... Har noen opplevd det samme?? Setter veldig pris på svar..Klem fra meg
Snabeltann Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har hatt flere.. det er utrolige kjedelige greier.. har hatt såkalte vanncycter. En av dem sprakk under en akt, og det er det vondeste jeg har opplevd i hele mitt liv (verre enn å føde) På Ul så det bare ut som en sprukket ballong, så den må ha væt diger, sa de.. Så fikk jeg en ny ikke lenge etterpå, den var ce 5 cm stor, på høyre eggleder. Jeg gikk til Gu fordi jeg blødde og blødde konstant, og hadde MYE vondt i magen. Gynokologen mente smertene kunne komme enten av cycten eller av spiralen, som visst lå litt skjevt. så jeg tok hvertfall ut spiralen. Sjekket igjen en måned etterpå om cysten var borte, og det var den ikke, men det var blitt litt mindre., så jeg fikk klarsignal til å begynne med prøving. Dette er et par måneder siden. Store cycter kan jo forkludre sjansen til å bli gravid, fordi egglederen blir "tett". Vanncyter er imidlertid ikke farlige.. De fleste forsvinner, noen må sprekkes, og noen forandrer seg og må opereres ut..sprekker de av seg selv er det det beste, men det gjør GRISEVONDT.
Snabeltann Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 PS.. jeg har ALLTID hatt mye smerter i underlivet.. og 14 dager før mens har jeg mye murringer, stikk og vondt helt inn i ryggraden..helt til tanta kommer.. en del av PMS, og trenger ikke ha noe med cycter ¨å gjøre altså..
*Babyønske* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2008 Men jeg har ikke så vondt.. er bare innimellom det stikker en del... Blør ikke noe i det hele tatt.. Er egentlig en stor spotter, pleier å spotte 10 dager før mens men ikke denne pp.... Altså ingen tegn til spotting eller tr.... Merkelig :os
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå