Gå til innhold

medisiner på resepet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere får medisiner på respet, til dere selv, tar dere det i så og så mange dager dere skal da? eller slutter du når du syns du er frisk`? eller føler at de ikke virker..?

Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde mageinfeksjon for noen uker siden, som resulterte i løs mage, etter hvert måltid.. fikk medisner for dette, skulle ta de i 14 dager etter hver gang jeg hadde vært på do og bæsjet. men disse tablettene gjorde alt mye verre syntes jeg, så tok de ikke, og nå er mageinfeksjonen tilbake tror jeg. føler det er min egen feil, må jeg inrømme det til legen tro? at jeg ikke har tatt de som jeg skulle?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lureste er nok å ta kontakt med legen hvis du synes medisinen gjør alt verre. Det kan være at du ikke tåler medisinen, det kan være noe annet enn det legen tror el. Når du ikke har gjort det og bare har sluttet på medisinen før du skulle, så er det hvertfall ingen grunn til at du i tillegg skal lyve for legen, da blir det helt håpløst for han å utrede og medisinere deg videre. Da vil han ta utgangspunkt i at du har tatt medisinen som du skal og tro medisinen ikke virker, når det kanskje bare er fordi du ikke har brukt den lenge nokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...