Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre om deg av en på babyverden :) Hvis du har tid å spå meg hadde jeg blitt glad. Jeg fikk tvilling gutter juni 2007. Nå ønsker vi oss flere barn. Ser du noen ny graviditet snart? Evt kjønn?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er født 04.04.73

Han er født 10.06.64

Skrevet

Hei Nemi! :-)

Kjekt at du har lest om meg da! :-) Jeg ser guttene dine, mener at de har rødt hår, og er kanskje mer lik faren enn deg? Jeg ser samboeren din som en veldig grei kar, en typisk tvilling. Jeg får opp mye på deg. Jeg ser et fornavn på deg, men det skal jeg ikke skrive her, i tilfelle du ikke vil det da. :-) Kan sende meg en PM om du vil vite det. Du er energisk og aktiv, god humor, men må jobbe litt med vekten din (men hvem ville ikke det etter tvillinger i grunn)? Jeg ser ei jente i fremtiden din, hun vil få et vanlig tradisjonellt navn, slik som tvillingene har. Når du blir gravid får jeg ikke helt følelsen på, men det er ikke så veldig langt frem i tid.

Beste ønsker fra Slisha! :-)

Skrevet

Hei !

Tusen takk for svar :) Guttene mine har rødt hår ja. M er mest lik meg, mens T er lik pappaen sin. Du kan godt skrive fornavnet på meg..

Det med vekten min stemmer også ;) Håper graviditeten kommer snart. Ser du noe mer om forholdet mellom samboeren min og meg ?

Skrevet

Navnet Nina ser jeg på deg. Når det gjelder forholdet deres, så ser jeg ikke noe spesiellt, utenom at dere har to små barn med de opp- og nedturene det fører med seg i forholdet. Jeg ser at forholdet deres varer.

Beste ønsker fra Slisha :-)

Skrevet

Hei !

Jeg "bøyer meg i støvet".. Det stemmer det :) Jeg håper virkelig at jeg blir gravid i løpet av året :)

Tusen tusen takk.. You made my day *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...