Gå til innhold

Taklister=hvite, gulvlister=gulvfargen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal gulvlister og være hvite...Er uenig med meg selv hva jeg synes er finest...

Det er eikelaminat på gulvet, lys toscana på veggene og hvitt tak. Og det er soverommet vårt som pusset opp....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg syns lister skal være hvite. Syns det ser rart ut med ulik farge oppe og nede..

Skrevet

Vi har jaffal eikelister til eikeparketten vår, og hvite opp mot hvitt tak - så da sier vel det sitt om hva jeg syns er penest :o)

På gjestetoalettet har vi vinylbelegg i "bjørk"- der har vi hvite gulvlister til kremhvit vegg - hvitt tak og taklister...

Skrevet

I nyhuset vårt har vi eikegulv, med samme lister. Jeg brukte lang tid på å venne meg på det og ville nok helst hatt hvite.

Men det er greit =)

Dra på besøk til noen som har lister i samme farge som gulvet, så ser du.

Skrevet

Det er nett det....I utgangspunket var jeg overbevist om at det var finest med gulvfargen. Har sett det hjemme hos noen venner....Men så har jeg sett med hvite gulvlister, og synes det så veldig fint ut, og da ble jeg usikker......

Valgets kvaler altså... ;-P

Skrevet

vi har hvite oppe og trefarget nede. viss du ikke er veldig glad i å tørke støv hadde jeg valgt trefarget.

Det støvet legger seg FORT på gulvlistene.

Skrevet

Meget godt poeng, råååsa - på badet viser alt i løpet av noen få dager...

Skrevet

Godt argument!! Har ikke tenkt på det en gang! Takk!!!

Skrevet

Eg synes definitivt det er finast når taklistene har samme farge som taket og gulvlistene samme farge som gulvet. Noko anna ser rotete ut for meg. Vinduene er finest når dei matcher taket.

Skrevet

Hvite gulvlister ser veldig rart ut, syns jeg.

Våre er kirkebærfarget som gulvet.

Skrevet

Ja blir nok som jeg først tenkte med eikefargete gulvlister...tørkestøv argumentet vippet liksom saken den veien ;-)

Skrevet

smak og behag. Vi har parkett på gulvet.. og sambo hadde litt lyst på eikelister.. Men der la jeg inn veto.. ville ha hvite.. syns det er mye penere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...