Gå til innhold

Noen med enkle smoothies oppskrifter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt inn banan, eple, pære, nektariner og yoghurt, men har ikke peil på dette.. bare tenkte det kunne brukes kanskje?

finner bare avanserte greier på nettet...

noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På "smoothie-baren" på nærmeste handlesenter bruker de vanligvis mest frukt (man kan velge selv), tilsetter litt banan og dekker frukten med eplejuice - det blir kjemepgodt! Yoghurt har ikke jeg pleid å bruke, men gubben lagde til seg og snuppa i går og det var visst ikke så verst. Blir det for tyktflytende kan man jo evt "vanne ut" med melk/biola :o)

Skrevet

okej.. så ikke en eneste oppskrift der det var brukt eple.. men får vel bare prøve oss frem.. tenkte å lage noe godt til meg og snuppa nå når det er så varmt... blir litt for mye is spising;)

Skrevet

Vi bruker en halv pakke (ca 200 gram) frosne bringebær og en halvliter yoghurt (melon eller vanilje)- dette gir god, søt smak.

Kjempegodt!

Skrevet

ble bra her... tok 1 banan, 2 nektariner, isbiter og en liten skvett tropisk juice uten sukker og det ble supergodt:) jeg som bare sitter å drikker cola og ting med sukker og ikke klarer å spise frukt.. Ble overraska over hvor godt det ble:D:D

håper bare jeg gidder å gjøre dette oftere, ikke bare når det er supervarmt og ferie:)

Skrevet

Hihi! Det er som jeg skulle ha sagt det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...