Jokeren Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Datteren min skal begynne i barnehage nå. Vi er stort sett fornøyde, men det er en ting jeg lurer på. Bruker de våtservietter til bleieskift i deres barnehager?? Det gjør de her.. Jeg bruker det veldig sjelden selv, og vil gjerne at de skal vaske med klut og vann. Er det sært av meg??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hos oss bruker de "tørrservietter" (altså engangskluter) som de fukter med vann fra springen, og det er jeg fornøyd med (anti-våtservietter til annet enn "nødskift"). Jeg syns ikke du er sær som ønsker vask med klut og vann! Ta det opp med dem og still evt med kluter selv (kjøp en liten haug som du kan ha i bleiekurven, og så kan de legge dem i frøkenens sekk nrå de er ferdig med dem) hvis de ikke har det tilgjengelig. Evt kjøp tørrservietter til dem.
Tredje barn på vei Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 I barnehagene der jeg har jobbet har dem brukt vann og klut.. Men ville spurt dem om det.. De ska jo rette seg etter foreldrenes ønsker..
Kakeåndsen Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hos oss brukte de våtservietter til å begynne med, da endte jeg med å kjøpe med egne som jeg visste eldstejenta ikke ble sår av. Nå bruker de kun klut og vann siden de ikke ville bruke penger på våtservietter. Om du er sær? Ikke hvis de har vaskemaskin osv og vasker ting uansett.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Kan du ikke bare kjøpe sånne engangskluter selv og legge der? Så bruker de vel dem? For barnehagen stiller vel ikke med vaskeservietter?
Jokeren Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Takk for svar alle sammen:) Kluter pakkes i sekken..
Cecelia & jentene Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 vi bruker sånne tørrservietter som vi fukter med vann...veldig greit i grunn:)
aya75 Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Nei du er ikke sær. Der jeg jobber bruker de og papir og vann. Synes det høres veldig dyrt ut å bruke våtservietter. Og ikke er det alle som tåler det. Ta det opp med de du.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. juli 2008 #9 Skrevet 29. juli 2008 Vann og engangskluter bruker vi der jeg jobber og der guttene går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå