Bibbit Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Hei alle prøvere! Etter 4 år uten p-piller, og 2-2,5 år med intens prøving testet jeg POSITIVT i går!!!! JIPPI HURRA! Har ikke gått opp for meg, og tror det ennå ikke. Men jeg tok en sånn billig stav-test + Clear Blue digital, og begge var positiv, så da må jeg jo mest trolig være gravid eller???!!! Mensen har i allefall ikke kommet (er 5 dager over). Jeg gikk gjennom Laparaskopi (kikkhullsoperasjon) for 2 mnd siden, og prøverør var neste - er utrolig glad at vi nå slipper det!! Vil bare si til dere alle - IKKE GI OPP selv om det kan virke håpløst og frustrerende til tider!! Men prøv også å kos dere og slappe av mest mulig! Lykke til!!
*Lykkeliten* Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer sååååå mye!!! =)) Takk for oppmuntrende innlegg! =) Er i 8pp, og er ganske oppgitt til tider..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Oi, gratulerer så MYE! Dette fortjener du!!
Gurine og gulla Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Oj gratulerer:) det fortener dere virkelig:) Kos deg kjempe mye med den voksende magen:)
camelia4årpåvent Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 GRATULERER så utrolig mye!! Råbra å få høre noen lykkelige historier som gir håp - har selv vært prøver i 2 år. Kos deg masse fremover!
*Babyønske* Skrevet 29. juli 2008 #6 Skrevet 29. juli 2008 ÅåååÅ gratulerer så mye.. Kjempe kjekt å høre:o) masse lykke til.. Klem fra meg
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Åååå! Så kjekt! Det var ei flott oppmuntring. Gratulerer så masse og lykke til med spiren:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Utrolig artig å høre! GRATULERER og kos deg i tiden fremover! Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Så fantastisk å høre!!! Gratulerer sååååå mye!!! ENDELIG ble det din tur. Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 30. juli 2008 #10 Skrevet 30. juli 2008 åh så utrolig koselig å høre... ja det er håp for alle:) Gleder meg på dine vegne!! Masse masse lykke til!!! gratulerer***
**micke** Skrevet 30. juli 2008 #11 Skrevet 30. juli 2008 gratulerer så mye!!!! veldig kjekt å høre! håper også inderlig å slippe prøverør... vi skal på utredning nå i september og jeg er veldig spent. kos deg masse
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #12 Skrevet 30. juli 2008 GRATULERE så utrolig masse. Begynte å gråte av glede, selvom jeg ikke kjenner deg;) Dette er virkelig fortjent. Nå må du nyte tiden som kommer.
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #13 Skrevet 30. juli 2008 Føyer meg inn i rekken av gratulanter!!! - Gratulerer hjerteligst! Utrolig koselig, dette fortjente du nå! Dessuten veldig oppmuntrende og inspirerende for andre som også føler de har brukt lang tid!!! Nyyyyt følelsen og hjertelig til lykke med svangerskapet!!!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 30. juli 2008 #14 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer så mye!!! Kos deg masse i tiden fremover! Er så koselig å lese at noen blir gravid etter så lang tid med prøving!
Bibbit Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. juli 2008 Utrolig koselig å få så mange gratulasjoner! Tusen takk! Det er bare dere og samboer'n min som vet det ennå... Håper dette kan være en inspirasjon til dere som har prøvd lenge. -og jeg mener det, tror vi lyktes denne gangen fordi vi i sommer har prøvd å ikke tenke for mye. Sengekosen ble til fordi vi ville, og ikke fordi vi måtte om dere skjønner. Er nå overbevist om at mye ligger i psyken... Håper bare nå at dette skal gå bra!! Lykke til igjen, det blir deres tur også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå