Gå til innhold

Noen som har lest "The secret" her, og fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nysgjerrig, i en merkelig fase i livet, der noe går bra, men har en tendens til å forberede meg på breakdown når som helst. Og uansett hva jeg gjør eller skal gjøre går det rett vest en eller annen gang.

nettopp sett på Oprah, og der babla di om sånn bøker om tiltrekningskraft osv.. men er det noen her som har prøvd det? altså.. har det funka for noen`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...skal ikke si for sikkert, men jeg leste den og prøvde å fokusere på ting på en annen måte og nå går det meste min vei :-) Så det skader i hvertfall ikke å prøve! Positiv fokus er uansett positivt...

Skrevet

Jeg synes The secret var god, jeg er veldig for sånne type tankemåter!!

Det har virket masse hos oss!

Det dumme er at jeg har kommet ut av det for tiden ;( men det er en mening med det og... kommer sterk tilbake

Anbefaler den hvis du er åpen for nye måter å tenke på.

Skrevet

ja.. jeg må prøve å gjøre noe.. er mye negativt som plager meg i hverdagen.. ser liksom ikke helt positivt på ting ofte.. mye stygge ting fra tidligere som har formet meg i feil retninger, men kjenner jo det er på vei til å løsne siden jeg ser på alternativer...

...også er jeg avstandsforelska:P haha

Skrevet

Pass bare på at du ikke lager deg ei hvilepute der du begynner å innbille deg at alt ordner seg hvis du bare tenker positivt ;-)

Jeg har klokketro på at positiv tanke, handling og syn på livet kan gjøre selv vanskelige og krevende ting mulig. Jeg har gått fra nesegrus negativitet til en mer og mer positiv tankegang og handlingsmønster, og det gir virkelig resultater.

Jeg bruker endel av det som er grunnleggende i the secret også....og nå faller stadig flere ting på plass etterhvert som jeg legger til rette og jobber meg fram mot det.

Dette gjelder på alle fronter, økonomi, kjærlighet, personlig,utdanning og forhåpenligvis også karriere etterhvert.

Skrevet

Jeg har sett DVD`en og den er utrolig inspirerende. Jeg tror at hvis du virkelig innert inne tror på loven om tiltrekkelse så vil det skje. Men du må også huske på de dypere tingene også, som takknemlighet, omsorg, kjærlighet, tilgivelse og det som kommer fra hjertet. Jo mer takknemlig man er jo mer får man! Men med hemmeligheten kan det lett bli at man tenker mest på materielle ting, men man må bruke hjertet så vel som hjernen når man ønsker. Skal lage et "visionboard" for jeg føler ting begynner å skje her. Da jeg så The Secret skrev jeg ned det jeg ville ha. Blant annet var det å komme inn på videreutdanning sponset av et sykehus, OG DET HAR JEG FÅTT!

Jeg føler livet er perfekt og det er det jeg vil fortsette å fokusere på, og da vil jeg få mer og mer av det jeg ønsker meg. Jeg er så takknemlig for alt jeg har.

Skrevet

Grunnen til at unger i afrika dør av sult er fordi de ikke er i stand til å tenke positivt og snu situasjonen må vite. De må bare visualisere litt fred og mat så ordner det seg nok.

Prinsippet er Amerika i et nøtteskall. Du er din egen lykkes smed, og det går lettere om du er positiv.

Skrevet

hehe...derfor er det lurt å være litt skeptisk, men for all del, det funker å tenke positivt og ha positiv fokus her også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...