Gå til innhold

Noe poeng med en ul i uke 34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på ul rundt om uke 34?

Jeg har bestilt en ul til 33+4 og lurer på om det er noe å se da. jordmor sa det kunne være begrenset men at hun synes vi ville se nok til at det var vits og ta ul'en hvis vi ville. men dette er en privat klinikk og de vil jo tjene penger også...

Så lurer på om noen har noen erfaringer.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. det er litt ulikt hva en ser etter hvordan den lille ligger. Jeg går en gang i mnd pga høyrisikosvangerskap, og var faktisk på ul idag(36+4). Ikke så mye å se idag da.. blir liksom for stor, men på sist ul da jeg var 33+4 så jeg faktisk hodet kjempegodt. Det var mye bedre enn mange jeg har hatt tidligere, men det var pga at han lå i profil :o) Så nese,munn og øyne, og at han lå å smatta med leppene og sånn.. var veldig koselig lege som tok ulen da..har litt å si hvor mye tid de tar seg også. Men hodet tok liksom hele skjermen om du forstår..

Skrevet

Jeg var på UL 33+3. Gjorde det fordi jeg bekymrer meg for så mye rart, og ønsket en ny undersøkelse.... Det er jo mye som de kan se bedre så sent, når babyen er større. Gynekologen gikk gjennom organer osv. Jeg følte det som en stor lettelse iallefall, ettersom alt så fint ut. Fikk et fint 3D bilde av ansiktet i profil også. Og så sjekket hun fostervann, leie og morkaken da....

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg kommer nok til å beholde den ul'en og gleder meg masse til den:) skal ha med min mor, tenkte d var litt spesielt for henne:)

Lurer veldig på leie...Jordmor klarte ikkje kjenne om det var hodet eller rompa som lå mest nedover:) Og jeg kjenner det ikke utifra bevegelsene heller...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...